اطلاعات دوره
دوره آموزش شی گرایی در ++C یادگیری پروژه محور oop
مسیر آموزشی

دوره آموزش شی گرایی در ++C یادگیری پروژه محور oop

278,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.2/5
وضعیت قیمت: 278,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر2
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:رضا هاشمیان2.7
  • زمان:5 ساعت و 4 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

برنامه نویسی شی گرا (OOP) یک مدل برنامه نویسی کامپیوتری است که طراحی نرم افزار را حول داده ها یا اشیاء سازماندهی می کند تا توابع و منطق. یک شی را می توان به عنوان یک فیلد داده تعریف کرد که دارای ویژگی ها و رفتار منحصر به فرد است. OOP بر روی اشیایی که توسعه دهندگان می خواهند دستکاری کنند به جای منطق مورد نیاز برای دستکاری آنها تمرکز می کند. این رویکرد برای برنامه نویسی برای برنامه هایی که بزرگ، پیچیده و فعالانه به روز یا نگهداری می شوند، مناسب است. این شامل برنامه هایی برای ساخت و طراحی و همچنین برنامه های کاربردی تلفن همراه است. به عنوان مثال، OOP را می توان برای تولید نرم افزار شبیه سازی سیستم استفاده کرد. اگر علاقه مند به c++ و یادگیری مباحث شی گرایی هستید ما این آموزش را برای شما فراهم کرده ایم، در این دوره به آموزش شی گرایی در c++ خواهیم پرداخت. سرفصل های دوره آموزش شی گرایی در c++: فصل اول – مقدمه – معرفی دوره – انتخاب آی دی ای – مقدمه ای بر کلاس ها فصل دوم – ایجاد کلاس و سطوح دسترسی – ساختن آبجکت از کلاس – متد عضو خصوصی فصل سوم – سازنده و مخرب – ستر – گتر فصل چهارم – ارث بری و سطوح ارث بری – اشاره گر دیس – غلبه بر وراثت فصل پنجم – چند ریختی – اشاره گر ها در کلاس – متد مجازی و متد مجازی محض فصل ششم – مقدمه ای بر فایل ها – ایجاد فایل و ریختن اطلاعات در فایل – حالت های باز کردن فایل و خواندن اطلاعات از فایل فصل هفتم – مقدمه ای بر پروژه – نوشتن پروژه همراه بانک (پایگاه داده مبتنی بر فایل) سازماندهی یک برنامه شی گرا نیز این روش را برای توسعه مشارکتی مفید می کند، جایی که پروژه ...
دوره دوره آموزش شی گرایی در ++C یادگیری پروژه محور oop دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 4 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط رضا هاشمیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 278,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش شی گرایی در ++C یادگیری پروژه محور oop را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی