اطلاعات دوره
دانلود فیلم آموزش الگوریتم های Clustering در متلب
مسیر آموزشی

دانلود فیلم آموزش الگوریتم های Clustering در متلب

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:23 نظر4.3
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:صادق پاسبان3.9
  • زمان:نامشخص
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ایم نجموعه به در خواست یکی از کاربران سایت آماده شده است(سعید علی پناه جمعه ۱۳۹۲/۴/۷) در این قسمت کار با الگوریتم های Kmeans , FCM برای دسته بندی داده ها را می آموزید, نحوه دسته بندی داده ها و قطعه بندی تصاویر با این الگوریتم ها را می آموزید, تفاوت الگوریتم های clustering , classification را می آموزید, با الگوریتم های Kmeans , FCM, SOM, SVM , .. آشنا […]
دوره دانلود فیلم آموزش الگوریتم های Clustering در متلب دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در دانشجویار توسط صادق پاسبان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دانلود فیلم آموزش الگوریتم های Clustering در متلب را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

Amirm2305

عالی بود استاد ممنون

esmaeil

link error mide … خطا در برقراری ارتباط با پایگاه‌داده

باران

سلام و خسته نباشید به همه مدرسینی که برای این سایت زحمت میکشند. میخواستم اگه امکان داره آموزش الگوریتم های خوشه بندی KFCM و FPCM و PFCM و AFCM رو در سایت قرار بدید. مشکلی بابت هزینه نیست. اگه امکانش نیست حداقل راهنمایی کنید کجا میتونم این الگوریتم ها رو یاد بگیرم.خیلی بهشون نیاز دارم.

———

با سلام ببخشید آموزش درباره الگوریتم svm ندارید؟

فاطمه

سلام ميشه برام ميل كنيد باز نميشه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی