اطلاعات دوره
آموزش پردازش تصویر در متلب- (قسمت اول، دوم و سوم)
مسیر آموزشی

آموزش پردازش تصویر در متلب- (قسمت اول، دوم و سوم)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:10 نظر4.6
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:صادق پاسبان3.9
  • زمان:نامشخص
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این بخش پردازش تصویر در متلب را برای شما اماده کرده ام. پردازش تصویر یعنی هنر تغییر یا تفسیر تصویر به طوریکه به اطلاعاتی که مد نظر ماست برسیم. در این فیلم اول انواع فرمت های فایل های تصویری را با هم مقایسه کرده ایم به لحاظ(حجم, کیفیت, شفافیت, انیمیشن و …). شروع کار با تصاویر در متلب با دستورات imread , imshow. محاسبه ابعاد تصویر با تابع size […]
دوره آموزش پردازش تصویر در متلب- (قسمت اول، دوم و سوم) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در دانشجویار توسط صادق پاسبان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پردازش تصویر در متلب- (قسمت اول، دوم و سوم) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Amirm2305

سلام استاد عزیز واقعا نمیدونم با چه زبونی ازتون تشکر کنم که این آموزش های خوب رو رایگان برای ما قرار میدید ممنون ازتون

azade.amirian

با سلام آموزش بهرام عادلیان رو دیدم بسیار عالییییی

فاطمه عرب

سلام خیلی‌ممنون از جناب پاسبان من اکثر آموزشی شما رو دیدم خیلی خوبن ممنونم

حسن رجبیان

ممنون از شما دوست عزیز

mas0ud

با سلام و خسته نباشید … من میخام پردازش تصویر رو یاد بگیرم ،این سه قسمت آموزش پردازش تصویر هم خیلی خوب و کارآمد بود میخواستم ادامه این فیلم های آموزشی رو داشته باشم اگه لطف کنید و منو راهنمایی کنید از کجا ادامه فیلم ها رو پیدا کنم ممنون میشم من پردازش تصویر رو برای تشخیص پلاک خودرو و تشخیص چهره در دوربین های بی کیفیت میخام یاد بگیرم لطفا کمک کنید مرسی ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی