اطلاعات دوره
آموزش زبان c، یادگیری در قالب 2 پروژه عملی زبان برنامه نویسی c
مسیر آموزشی

آموزش زبان c، یادگیری در قالب 2 پروژه عملی زبان برنامه نویسی c

128,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 128,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:19 نظر3.3
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:سجاد احمدی نیت3.9
  • زمان:20 ساعت و 53 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

همگی دنیای زیبای برنامه نویسی را میشناسیم و میدانیم که بدون برنامه نویسی ، پیشرفت علم و تکنولوژی تا این حد هیچوقت ممکن نبود . اما جالب است بدانید که پیشرفت برنامه نویسی ، بدون وجود زبان C اصلا ممکن نبود! زبان برنامه نویسی سی انقلابی در سیستم های بر پایه unix بوجود آورد و باعث شد تا زبان های برنامه نویسی همچون C++ و C# و Java پدید آیند ! سینتکس منحصر به فردی که این زبان در هنگام عرضه شدن داشت ، با اکثر زبان های سطح پایین و میانی در آن دوره تفاوت داشت . این language توسط دنیس ریچی و در آزمایشگاه های تحقیقاتی بل طراحی شد . این زبان یک زبان کامپایلری ، مستقل از سیستم عامل ، ساختار گرا ، رویه محور ، سطح میانی ، دستوری ، ساخت یافته و تابع محور است که قابلیت تخصیص حافظه خودکار و ایستا را دارد .
دوره آموزش زبان c، یادگیری در قالب 2 پروژه عملی زبان برنامه نویسی c دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 20 ساعت و 53 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط سجاد احمدی نیت مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 128,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان c، یادگیری در قالب 2 پروژه عملی زبان برنامه نویسی c را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

2020amiramir

متاسفانه مدرس نه تنها تسلطی به مطلبی که ارائه میکنند ندارند، بلکه به هیچ عنوان حتی درکی از مطلبی که در حال بیان آن هستند نیز ندارند. نه تنها اغلب کدها اشتباه نوشته میشوند، بلکه حتی در توضیح کدها هم، فقط مطالب غلط و اشتباه بیان می شود. تمام موارد بالا به همراه موارد دیگر، بسیار قابل مثال در هر ویدئو هستند. به هیچ عنوان دوره رو برای کسی مخصوصا افراد مبتدی پیشنهاد نمیکنم. از دانشجو یار نیز حداقل انتظار بر این بود که بر محتویات ارائه شده، نظارت می کرد.

M.j.javadi1387

سلام دوره بسیار خوبی هست

سجاد احمدی نیت مدرس دوره

سلام روزتون بخیر خداروشکر که راضی بودید

maryamsabah1358

در قیاس این دوره با دوره ای که در فرادرس خریداری کردم چندین نکته رو خدمتتون عرض میکنم تا این در خریداری موفق باشید: ° در دوره فرادرس استاد مسلط تر به مباحث هستند زیرا استاد برق هستند اما بسیاری از مباحث را سریع تمام میکنند.در این دوره تعداد ویدئو و مباحث مطرح شده بیشتر از دوره فرادرس است اما تسلط مدرس در حد خودآموزی است. ° در دوره فرادرس استاد آرامتر و گویاتر صحبت میکنند اما بیشتر اوقات تنها در محیط پاورپورینت هستند و برخی مباحث رو بصورت عملی کار نمیکنند.اما در این دوره مدرس تندگویی بر مباحث دارد که میتوان گفت نحوه بیان ایشان هست اما برخی مطالب را با موضوعات عملی به خوبی به تثبیت میرسانند. ° در دوره استاد کلامی هریس نمونه های شفاهی مطرح میکنند اما در این دوره نمونه های عملی بیشتر است. ° در دوره فرادرس نوع ارائه مطالب برای دانشجویان است اما در این دوره نوع ارائه برای خودآموزان و افرادی که عادی هستند و یا بتازگی برنامه نویسی را شروع کردند در کل من راضی بودم و پیشنهاد میکنم هردو دوره را دریافت کنید.تعدد ویدیو و مطالب نسبت به قیمت هم خیلی خوب است.با تشکر از مدرس گرامی این دوره

سجاد احمدی نیت مدرس دوره

سلام و مرسی از تحلیلتون همونطور که گفتید بله بنده خودآموز زبان C رو یادگرفتم و آکادمیک نبوده . البته کلمه آکادمیک مبنی بر کامل بودن مباحث هم نیست . زیرا اگر بود مطالب زبان C پراکنده و کم در اینترنت به زبان فارسی نمیبود . بنده در بخشی از دوره م حتی از مطالب وبسایتهای غیرفارسی هم استفاده کردم . مرسی هم از انتقاد هم از تشویق شما و خوشحالم که راضی بودید .

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی