اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور دیزاین بیلدر – شبیه سازی و تحلیل انرژی در ساختمان در DesignBuilder
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور دیزاین بیلدر – شبیه سازی و تحلیل انرژی در ساختمان در DesignBuilder

569,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: 569,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :6 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:هومن آزاد3.8
  • زمان:6 ساعت و 51 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش کاربردی، ابتدا یک ساختمان به صورت کامل و گام به گام مدل شده و سپس نحوه مدل کردن سیستم‌های مختلف تهویه مطبوع تشریح می‌گردد. در ادامه به انجام شبیه‌سازی می‌پردازیم و عملکرد انرژی ساختمان و تجهیزات تهویه مطبوع به کار رفته تجزیه و تحلیل می‌گردند. در پایان این آموزش، مخاطب اطلاعات و تجربه کافی جهت مدل کردن ساختمان و سیستم تهویه مطبوع مد نظر خود و تجزیه و تحلیل آن‌ها را به دست می‌آورد و قادر است چه در زمینه پژوهش و ارائه مقالات علمی و چه طراحی و مشاوره از این نرم‌افزار استفاده مناسب نماید.
دوره آموزش پروژه محور دیزاین بیلدر – شبیه سازی و تحلیل انرژی در ساختمان در DesignBuilder دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 51 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط هومن آزاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 569,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور دیزاین بیلدر – شبیه سازی و تحلیل انرژی در ساختمان در DesignBuilder را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

آرش

از این آموزش برای انجام پروژه استفاده کردم و برام خیلی مفید بوده.

ابوالفظل

چند فصل دیدم که خیلی خوب بود و نیازم برآورده شد.

پوریا

تا یه حدودی آموزش رو دیدم، فن بیان و تسط خوبی داشتند، به طور کلی خوب بود.

امیر علی

تنها محتوا به زبان فارسی این آموزش هست چون من خیلی گشتم و مطلبی پیدا نکردم، چراغ راه اولیه رو بهت نشون میده فقط برای اینکه به اون چیزی که میخوای برسی باید وقت بزاری.

بهنام

سلام خدمت استاد عزیز دوره بسیار خوب با بیان شیوا که مفاهیم پیچیده به زبان ساده در دوره شرح داده شده است مثال استفاده شده بسیار کاربردی بوده و در کل این دوره برای من بسیار مفید و ارزنده بود ممنون و تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی