اطلاعات دوره
آموزش ساخت بازی Hangman در سی شارپ
مسیر آموزشی

آموزش ساخت بازی Hangman در سی شارپ

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر3.1
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:احمدرضا ویسی3.6
  • زمان:1 ساعت و 38 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با عرض سلام  به کاربران عزیز سایت دانشجویار در این بخش آموزش ساخت بازی Hangman در سی شارپ را ارائه خواهیم کرد. Hangman نوعی بازی حدس زدنی و قلم‌ و کاغذی است که دو نفر یا بیشتر بازی می‌کنند و به عنوان بازی آموزشی برای زبان آموزان نیز کاربرد دارد. در این بازی، یکی از بازیکن‌ها (یا گروه‌ها) کلمه‌ای انتخاب می‌کند. طرف دیگر باید با حدس زدن حروف، به آن کلمه […]
دوره آموزش ساخت بازی Hangman در سی شارپ دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 38 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط احمدرضا ویسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت بازی Hangman در سی شارپ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازی سازی سراسر اینترنت را در صفحه بازی سازی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Mahsa

سلام وقت بخیر ممنون بابت اموزش خوبتون امکانش هست سورس کد کامل رو هم بذارید؟ باگ های زیادی دارم میگیرم

saeidtaj

برای یادگیری نرم افزار خوبیست اما در حین اجرا با اینکنه تمام مراحل را قدکم به قدم و درست انجام داده ام اما خوب کار نمی کند

احمدرضا ویسی مدرس دوره

درود بر شما اگه اوکی نشد ایمیل بزنید براتون سورس رو بفرستم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی