اطلاعات دوره
دوره آموزش StimulSoftReport به صورت پروژه محور
مسیر آموزشی

دوره آموزش StimulSoftReport به صورت پروژه محور

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:57 نظر3.8
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:بهنام کلانتر3.5
  • زمان:4 ساعت و 41 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

به نام خدا با عرض سلام و وقت بخیر به شما کاربران دانشجویار عزیز در خدمت شما دوستداران برنامه نویس هستیم با یکی دیگه از دوره های اموزشی جذاب دانشجویار تحت عنوان که در این آموزش مباحثی گفته شده که اصولا کاربران در گزارش گیری مشکل داشتند برای مشاهده مطالب و موضوعات گفته شده به سرفصل های آموزشی مراجعه کرده و دمو آموزشی هم نیز مشاهده فرمایید
دوره دوره آموزش StimulSoftReport به صورت پروژه محور دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 41 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط بهنام کلانتر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش StimulSoftReport به صورت پروژه محور را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

molood

سلام استاد من همه اطلاعاتو طبق فیلم انجام دادم ولی باز ارور میده compilation برای همه متغییر های ک تعریف کردم ارور میده

sadaf.f1401

خیلی متشکرم برای دوره های عالیتون و مخصوصا این دوره که خیلی علاقه داشتم یاد بگیرم

ندا

سلام.ببخشید من یک سوالی داشتم. من یک گزارش استیمول گرفتم و زمانی که به صورت اکسل ذخیرش میکنم سمت چپ صفحه نشون داده میشه.خصوصیت StiOptions.Export.Excel.ColumnsRightToLeft رو هم true کردم همه داده ها به سمت راست صفحه اکسل میره ولی خوب ترتیب ستون ها هم باهاش عوض میشه. میخواستم ببینم راه حلی برای این هست؟

شکوفه مهدی قلب

سلام وقت بخیر ببخشید من گزینه bussiness object رو ندارم باید چکار کنم؟

عبدالحسین

دوره آموزشی تان بسیار عالی بود. من بسیار چیزها یاد گرفتم در قسمت گزارش سازی، قبلا فقط آشنایی داشتم با استیمول سافت ولی با دیدن این دوره موضوعات بسیار جدید و زیادی یاد گرفتم. سپاس گذارم از تیم دانشجویار در فرجام یک سوال، آیا وقتی صفحه گزارش مان در حالت دو ستونه قرار دارد، میتوانیم هم زمان ستونهای اول و دوم را از داده ها پرکنیم. مثل کارنامه تحصیلی نمرات ترم اول در ستون اول باشد و نمرات ترم دوم در ستون دوم ، ترم سوم در ستون اول و ترم چهارم در ستون دوم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی