اطلاعات دوره
آموزش کاربرد متلب در مهندسی کنترل
مسیر آموزشی

آموزش کاربرد متلب در مهندسی کنترل

719,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 719,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تخمین حالت سیستم های دینامیکی یکی از مسائل بسیار مهم در حوزه های مختلف مهندسی است و کاربردهای متنوعی برای آن از جمله: در زمینه های علوم نظامی، ناوبری، روباتیک، مهندسی پزشکی، اقتصاد، صنایع پتروشیمی و مهندسی شیمی وجود دارد. برای تخمین حالت سیستم های خطی که در حضور نویز گاوسی (نرمال) سفید کار می کنند، یک راه حل بهینه وجود دارد که امروزه آن را با نام فیلتر کالمن (Kalman Filter) می شناسیم. این روش از نظر ریاضی، دوگانی برای رگولاتور درجه دو خطی یا LQR است. برای فهم عملکرد صحیح روش های پیچیده فیلترینگ (تخمین حالت) که برای سیستم های غیرخطی مورد استفاده قرار می گیرند، آشنایی و تسلط بر طراحی فیلتر کالمن استاندارد، یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.
دوره آموزش کاربرد متلب در مهندسی کنترل دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 15 ساعت و 34 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 719,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کاربرد متلب در مهندسی کنترل را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

کلی- کامل- بی نقص. تشکر.

محمد جواد

عالی بود این آموزش . خیلی مدرس خوش باین و مسلطی هستند. هر آموزشی باشه از ایشون تهیه میکنم.

عباس

آقای دکتر کلامی بهترین مدرس، اسم ایشان همیشه در ذهن من ثبت شده است و هر زمانی که آموزش جدیدی ارائه دهند حتما آن دوره را تهیه می کنم.

محمد

خیلی عالی تدریس می کنند و ای کاش دوره هایی جدیدتری روی سایت بذارن.

سیمین

من فقط یه قسمت هاییشو دیدم و بقیه اش اصلا لازمم نشد و با همون قسمت ها مشکلاتم برطرف شد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی