اطلاعات دوره
آموزش ساخت Mini File Uploader در سی شارپ
مسیر آموزشی

آموزش ساخت Mini File Uploader در سی شارپ

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:هادی زناتی0
  • زمان:5 ساعت و 18 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این قسمت از آموزش های برنامه نویسی سی شارپ آموزش ساخت نرم افزار Mini File Uplaoder  در سایت قرار داده شده که سرفصل های آن به این شرح است . ————————————————————— سرفصل های آموزش : 1-معرفی نرم افزار برای ساخت 2-طراحی بخش ظاهری نرم افزار 3-فراخوانی فایل مورد نظر  و تشخیص خصوصیات نام فایل – اندازه فایل- پسوند فایل -مسیر فایل برای آپلود . 4-نوشتن تابع Connect برای اتصال […]
دوره آموزش ساخت Mini File Uploader در سی شارپ دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط هادی زناتی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت Mini File Uploader در سی شارپ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی C# سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی C# در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

alireza

سلام ممنون میشم یک کد بدید که ما بتونیم لینیکی که آپلود کرده رو به کاربر بده!!!!!!!!!!!!!

morteza

سلام.آقای زناتی آپلود بصورت ریموت آپلود رو هم قرار میدادید دیگه.این همه براتون ایمیل زدم که بگذارید. با تشکر

مدرس-زناتی مدرس دوره

با سلام یه بار تابع آپلود رو فراخوانی کنید و مقدار ورودیش رو به یک لینک مستقیم وارد کنید ببینید از سرور به سرور آپلود میکنه !

javad

داداش آپلود فایل با ریموت آپلود رو هم داخل گذاشتید؟یعنی ما لینکی داریم که از یه هاست هست و میخواهیم به هاست خودمون انتقال بدیم.من برنامه از دوستم دارم که این کار رو میکنه.پس میشه

مدرس-زناتی مدرس دوره

نه در این آموزش شما از Pc local خود فایل را به هاستان آپلود میکنید .

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی