اطلاعات دوره
آموزش نگاتیوسازی تصاویر در سی شارپ
مسیر آموزشی

آموزش نگاتیوسازی تصاویر در سی شارپ

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر2
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:میثم عسگری3.4
  • زمان:نامشخص
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با سلام و تبریک یک سالگی سایت به همه ی شما عزیزان امروز آموزش نگاتیو سازی تصاویر در سی شارپ رو برای شما عزیزان به همین مناسبت بروی سایت قرار دادیم که در این آموزش شما ابتدا تصویر را انتخاب کرده و یکسری تغییرات بروی تصویر انجام خواهید داد… که ابن تغییرات: -انتخاب تصویر -منفی سازی تصویر -نگاتیو سازی تصویر منفی شده -ودر آخر ذخیره تصویر نگاتیو شده
دوره آموزش نگاتیوسازی تصاویر در سی شارپ دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در دانشجویار توسط میثم عسگری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نگاتیوسازی تصاویر در سی شارپ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی C# سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی C# در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کیوان بختیار

سلام.با سی شارپ و انتیتی ، سه مشکل در کدنویسی دارم: 1- با زدن دکمه رسم نمودار، مقادیر هفتگی فیلد رشدگیاه در محور وای از 0 تا 300 رسم شده و در محور ایکس نیز تعداد هفته ها از 1 تا 27 هفته هستند. در نمودار دیگر نیز مقادیر هفتگی رطوبت گیاه از 0 تا 80 رسم شده و در محور وای این نمودار نیز هفته ها از 1 تا 27 هفته هستند. اینکار اکنون انجام می گیرد اما من می خواهم دو نمودار چسبیده به یکدیگر باشند یعنی نقطه 80 نمودار زیری ، نقطه صفر وای نمودار بالایی باشد. 2- می خواهم که به جای ماکزیمم تاریخ، یک تاریخ مانده به ماکزیمم تاریخ را از دیتابیس پیدا کرده و در لیبل واکشی کند. دقت کنید که نمی خواهم واکشی در دیتاگرید باشد بلکه از جدول واکشی کرده و به لیبل بیاورد. 3- داده های عددی را می خواهم اگر نول ثبت کردم لذا نول نیز در دیتابیس ثیت شوند و صفر ثبت نشوند. البته در دیتابیس نیز اجازه نول داده ام اما فایده نداشت. شماره تماسم: 09212455620

مدرس – عسگری مدرس دوره

خواهش میکنم ممنون

ali

kheyli ham khoob mer30000000

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی