اطلاعات دوره
آموزش کنترل پیش بین مدل با متلب
مسیر آموزشی

آموزش کنترل پیش بین مدل با متلب

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:24 نظر4.4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امید زندی4.6
  • زمان:11 ساعت و 34 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

کنترل مدل پیش بین، در دو دهه اخیر پیشرفت چشم گیری هم در حوزه تحقیقات و هم در حوزه کنترل پروسه های صنعتی پیدا کرده است. دلیل این موفقیت را می توان در توانایی بالای کنترل مدل پیش بین برای حل مشکلات کنترل پروسه های صنعتی در حوزه زمان دانست. کنترل مدل پیش بین، شاخه های مختلف مهندسی کنترل را اعم از: کنترل بهینه، کنترل تصادفی، کنترل چند متغیره، کنترل سیستم های تاخیردار و… را در بر می گیرد. یکی دیگر از ویژگی های مهم کنترل مدل پیش بین، طراحی مقید است که این امکان را فراهم می آورد تا کنترلی را طوری طراحی نمود که محدوده سیگنال های کنترلی تولید شده، کنترل شوند.
دوره آموزش کنترل پیش بین مدل با متلب دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 ساعت و 34 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امید زندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کنترل پیش بین مدل با متلب را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حمید

ممنون

علی

سلام وقت بخیر. در مدل MAC برنامه ای که نوشتید را بررسی میکردم. برای محاسبه ماتریس H2 در یک لوپ 1 تا m قرار داده شده تا سطر هاش ساخته بشه در حالی که فرمودید تعداد سطرش p تاست. دلیل خاصی برای این روش وجود داره؟

مسعود

به نظرم بهتر بود عملی باشه فرصت عملیشو نداشتم نتونستم پیش ببرم ولی تئوری پیش بردم مطالب ایرادی نداشت مشکل از زمان من بود.

سینا

با تشکر. مطالب عالی و کاربردی بود فقط کاش یک فصل هم به بحث پیاده سازی کنترل پیشبین مقاوم میپرداختین اگر این یک فصل رو به آموزش اضافه کنید که عالی میشه

محمد

ایشون مطالب از پایه شروع نمیکنن و سطح دانش یادگیرنده در نظر نمیگیرن. اما مطالب گفته شده خوب بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی