اطلاعات دوره
آموزش کاربرد متلب در کنترل خطی
مسیر آموزشی

آموزش کاربرد متلب در کنترل خطی

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:11 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امید زندی4.6
  • زمان:13 ساعت و 52 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

درس کنترل خطی یکی از پایه ای ترین و مفهومی ترین دروس مقطع کارشناسی مهندسی برق، گرایش کنترل می باشد. در این درس با مفاهیم تئوری و ابزارهای لازم برای تحلیل و کنترل سیستم های کنترل خطی مانند کنترل سرعت و موقعیت موتورهای جریان مستقیم، کنترل دمای اتاق و... آشنا خواهید شد. کنترل کننده های خطی که در این درس ارائه می شوند مانند کنترل PID، کنترل پس فاز، کنترل پیش فاز و کنترل فیدبک حالت، به دلیل سادگی در پیاده سازی عملی آن، مهم ترین کنترلرهای صنعتی نیز بشمار می روند. در این مجموعه آموزشی با استفاده از نرم افزار متلب (MATLAB) مراحل لازم برای تحلیل و طراحی کنترل کننده های خطی ارائه خواهد شد و به عنوان مکملی در کنار درس کنترل خطی خواهد بود.
دوره آموزش کاربرد متلب در کنترل خطی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 ساعت و 52 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امید زندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کاربرد متلب در کنترل خطی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

متین

ایشان واقعا مدرس توانمندی هستن در ارائه مطالب، تسلط خوبی روی موضوعات دارن و با دقت مطالب توضیح میدن. پیشنهاد میکنم اگر دنبال آموزش های برق هستید حتما نگاهی به آموزش هایی که ایشان ارائه کردن بندازید.

کیوان

بیان مطالب عالی بود و برای من کاربردی بود.

سیدفرهاد

به نظر می سره چون آموزش جدیدتر ضبط شده، کیفیت بهتری در صدا و تصویر داره و ترکیب این آموزش با آموزش دکتر کلامی برای من خیلی کاربردی بود. مخصوصا قسمت کدنویسی خوب بیان شده.

امین

اون چیزی که من لازم داشتم، دستگیرم شد و تونستم با تمرین به اون چیزی که نیاز داشتم برسم.

ایمان

بسیار عالی و کاربردی مفاهیم اصلی رو بیان می کنند البته خیلی جای کار داره. منتظر آموزش های تخصصی تر از مهندس زندی هستیم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی