اطلاعات دوره
پیش نیازها و مقدمات ساخت بازی اندروید در یونیتی
مسیر آموزشی

پیش نیازها و مقدمات ساخت بازی اندروید در یونیتی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:23 نظر3.7
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:مهدی صدری3.4
  • زمان:نامشخص
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ضمن تبریک به مناسبت آغاز امامت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه ، بنا به درخواست های شما همراهان عزیز از این پس پلتفرم خروجی برای بازی هایی که میسازیم اندروید خواهد بود. در این ویدئو به آماده کردن یونیتی برای گرفتن خروجی اندروید و یکسری نکات تکمیلی میپردازیم. برای توضیحات بیشتر و جزئیات این ویدئو به ادامه مطلب بروید. مواردی که در این ویدئو به آنها پرداختیم: نحوه استفاده از […]
دوره پیش نیازها و مقدمات ساخت بازی اندروید در یونیتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در دانشجویار توسط مهدی صدری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره پیش نیازها و مقدمات ساخت بازی اندروید در یونیتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازی سازی سراسر اینترنت را در صفحه بازی سازی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Amirm2305

مرسی استاد عالی بود

poorya.salami2

مرسی آقای صدری

حسین

سلام ببخشید برای یادگیری زبان سی شارپ مورد استفاده یونیتی، همان زبان سی شارپی که آموزشگاه ها یاد میدن مورد استفاده یونیتی هستش یا اینکه زبان سی شارپ بازی سازی با سی شارپ برنامه نویسی متفاوته؟

mohammadzare1389

خیر برنامه نویسی یونیتی کمی فرق دار

احسان

ببخشید جلسه یک طراحی مرحله برای بازی کی میاد

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی