اطلاعات دوره
آموزش مایا (maya) بهمراه صفر تا صد 2 پروژه عملی
مسیر آموزشی

آموزش مایا (maya) بهمراه صفر تا صد 2 پروژه عملی

174,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 174,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

وقتی صحبت از تخصصی بودن یک آموزش میشود، یعنی با استفاده از آن میتوانیم وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشیم. در دوره آموزش مایا تخصصی نیز به صورت کاملا حرفه ای و البته پروژه محور به آموزش نرم افزار گرافیکی Autodesk MAYA میپردازیم. انیمیشن سازی و متحرک کردن اشیا، دیگر یک آرزو نخواهد بود و هرکسی قادر به انیمیشن سازی میباشد. سرفصل های دوره جامع آموزش مایا […]
دوره آموزش مایا (maya) بهمراه صفر تا صد 2 پروژه عملی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 49 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط محسن پهلوان نشان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 174,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مایا (maya) بهمراه صفر تا صد 2 پروژه عملی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

میلاد رمضانی

سلام وقتتون بخیر. میخواستم بدونم توی این دوره ریگینگ هم آموزش میدید؟ چون من این دوره رو برای ساخت مدل های بازی میخوام تهیه کنم و ریگینگ برای من یه بخش اساسی و مهمه. و اگه من این آموزش رو خریداری کنم باید حتما ورژنی که توی آموزش از اون استفاده شده رو داشته باشم یا ورژن های بالات رو هم میتونم با همین آموزش یاد بگیرم؟ ممنون میشم سریع پاسخ بدین.

محسن پهلوان نشان مدرس دوره

سلام وقت بخیر خیر در این دوره مبحث استخوان بندی و ریگ نیست، پیش نمایش دوره رو بررسی بفرمایید کلیه مطالب دوره در پیش نمایش گفته شده.

Hyphen8123

سلام تا حالا کار نکردم این دوره سطح مبتدی رو هم پوشش میده ؟

محسن پهلوان نشان مدرس دوره

سلام وقت بخیر بله، مقدماتی تا پییشرفته

mohamadrostami13600

سلام با مایا میشه بازی سازی اپلیکیشن سازی کرد درضمن میشه واسه نصب یونیتی راهنمایی کمک کنی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی