اطلاعات دوره
دوره ی مستر تدوینگر آموزش پریمیر ویژه بازار کار با 20 پروژه عملی
مسیر آموزشی

دوره ی مستر تدوینگر آموزش پریمیر ویژه بازار کار با 20 پروژه عملی

2,450,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 2,450,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:10 نظر4.3
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:مهدی فیضی پور4.3
  • زمان:35 ساعت و 20 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

پریمیر یکی از کاربردی ترین نرم افزارهایی که یادگیری آن برای هر فردی که مشتاق به حوزه طراحی و گرافیک است الزامی می‌باشد، توسط کمپانی بزرگ Adobe توسعه پیدا کرده است. در دنیای امروز تدوین و ویرایش ویدئو جزو مهارت های محبوب و پولساز محسوب می‌شود. یکی از معروف ترین اپلیکیشن‌ها در حوزه ویرایش و ادیت ویدئوها پریمیر است که با کمی خلاقیت می‌توان آثار بینظیری را خلق کرد. سپری کردن دوره‌های آموزش پریمیر و ادیت ویدئو می‌تواند زمینه بسیار قوی‌تری برای فعالیت در این رشته باشد. در این دوره اموزش پریمیر را بصورت یک آموزش جامع در اختیارتان قرار داده ایم تا اگر حتی تازه کار هستید نیز بتوانید از این آموزش استفاده کنید. در ادامه بیشتر در مورد آموزش نرم افزار پریمیر صحبت خواهیم کرد. سرفصل های دوره آموزش جامع پریمیر : مقدمه ای کوتاه و معرفی برنامه پریمیر آشنایی با محیط کاربری برنامه و ایجاد یک پروژه جدید باز کردن پروژه در برنامه و وارد کردن تراک های صوتی و تصویری به برنامه نحوه ذخیره سازی و خروجی گرفتن از یک پروژه آشنایی کامل با پنجره Source Monitor در برنامه پریمیر معرفی پنل Effect Control در برنامه پریمیر آشنایی با پنل پروژه ها و افکتها آشنایی کامل با پنل تایم لاین در برنامه پریمیر معرفی ابزارهای برنامه پریمیر پروژه تمرینی آشنایی کامل با آیتم های برنامه پریمیر استفاده از ابزار متن نوشتاری در پریمیر آشنایی با بخش بسیار مهم اصلاح رنگ در پریمیر نحوه استفاده از کی فریم ها در برنامه پریمیر آشنایی با تکنیک Slow Motion & Fast Motion معرفی پلاگین قدرتمند Twixtor برای اعمال تکنیک موشن نحوه کار با آیتم مهم ...
دوره دوره ی مستر تدوینگر آموزش پریمیر ویژه بازار کار با 20 پروژه عملی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 35 ساعت و 20 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط مهدی فیضی پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 2,450,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره ی مستر تدوینگر آموزش پریمیر ویژه بازار کار با 20 پروژه عملی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی