اطلاعات دوره
آموزش طراحی و ساخت دسته بازی بلوتوثی مخصوص موبایل و تبلت
مسیر آموزشی

آموزش طراحی و ساخت دسته بازی بلوتوثی مخصوص موبایل و تبلت

45,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 45,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر3
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:رسول وظیفه دان3.2
  • زمان:7 ساعت و 12 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با ورود گوشي هاي موبايل هوشمند و تبلت ها به عرصه فناوري جهان ، همراه با آن ها بازي هايي با كيفيت بالا و جذاب هم وارد دنياي بازي هاي رايانه اي شد و اغلب افرادي كه داراي تبلت و گوشي هاي هوشمند هستند، رو به سوي اين بازي ها آوردند. آموزش ساخت دسته بازی در این زمینه کمک شایانی به ما کرده است. لذت بازی با کنسول‌های بازی چیزی […]
دوره آموزش طراحی و ساخت دسته بازی بلوتوثی مخصوص موبایل و تبلت دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط رسول وظیفه دان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 45,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی و ساخت دسته بازی بلوتوثی مخصوص موبایل و تبلت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازی سازی سراسر اینترنت را در صفحه بازی سازی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Mm

سلام اگر مي شود عكس و مطالب و آهنگ كه در سايت مي گذاريد از لحاظ إنساني و اسلامي رعايت شده باشد

soheylakazemi

سلام چشم از این به بعد رعایت میشه

alirezasad81

سلام خیلی حالم گرفته شد وقتی فیلم های این آموزش رو دیدم چرا که همه از روی یه ویدیو دیگه گفته شده بود . عملا هیچ کار عملی انجام نشده بود من خودم به شخصه ده ها بار این ویدیو اصلی رو دیده بود اما توی این دوره دنبال چیز جدید تری بودم که متاسفانه پیدا نکردمش امیدوارم آقای وظیفه دان از الان به بعد با دوره های قدرتمند تری ظاهر بشید

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی