اطلاعات دوره
آموزش طراحی و ساخت منبع تغذیه رومیزی با خروجی دوگانه و قابل تنظیم
مسیر آموزشی

آموزش طراحی و ساخت منبع تغذیه رومیزی با خروجی دوگانه و قابل تنظیم

45,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 45,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:9 نظر3.5
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:رسول وظیفه دان3.2
  • زمان:5 ساعت و 4 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یک منبع تغذیه، دستگاهی است جهت تأمین انرژی الکتریکی برای یک یا چند بار مصرف. این عبارت به صورت معمول در رابطه با دستگاه‌هایی که حالتی از انرژی الکتریکی را به حالتی دیگر تبدیل می‌کنند به‌کار می‌رود. اگرچه آن نیز ممکن است به دستگاه‌هایی که شکل دیگری از انرژی (مکانیکی، شیمیایی، خورشیدی) رابه انرژی الکتریکی تبدیل می‌کنند، اشاره کند.آموزش طراحی منبع تغذیه رومیزی ، موضوعی است در این زمینه که […]
دوره آموزش طراحی و ساخت منبع تغذیه رومیزی با خروجی دوگانه و قابل تنظیم دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 4 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط رسول وظیفه دان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 45,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی و ساخت منبع تغذیه رومیزی با خروجی دوگانه و قابل تنظیم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ورزش سراسر اینترنت را در صفحه ورزش در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

zarrinnegar

من تصورم از خرید این دوره این بود که شما از ابتدا با ترانس کار را شروع و مدار مورد نظر را طراحی میکنید و با استفاده از قطعات الکترونیک قطعه ای را طراحی خواهیم کرد که ولتاژ خروجی ترانس را رگوله کرده و توسط قطعات با ولتاژ و آمپر های مختلف در خروجی که با کلید ولومی قابل تغییر باشد را تنظیم و تحویل خروجی میدهیم و این طراحی با نرم افزار انجام و در نهایت با اجرا در کیت و در نهایت با مونتاژ قطعات مورد نیاز پروژه به اتمام برسد که در این راستا هم از نحوه طراحی و هم قطعات و هم یک تجربه کار الکترونیکی آشنا و استفاده خواهیم کرد در صورتیکه صرفا معرفی ماژول های آماده بود در جای خودش خوب است ولی در نهایت حتی زحمت یک مونتاژ کردن قطعات را هم به خود ندادید و صرفا معرفی ماژولها و در نهایت تصویری از یک کار انجام شده بود با توجه به قیمت ماژولها و ترانس و … یک پاور کامپیوتر هم برق 5 و 12 ولتی را تحویل میدهد و یکم کمتر یا بیشتر هزینه کردن ولتاژ مورد نظر را تحویل ما میدهد

soheylakazemi

سلام دوست عزیز چشم حتما سعیمون بر این خواهد بود در دوره های اینده این نواقص برطرف کنیم

Hossein.Sin

واقعا مسخره ترین دوره ای بود که دیدم!اگه میخواستیم ماژول هارو ببینیم همه سایت های ایرانی مشخصاتش رو دارن!این دیگه چه دوره ایه!شما ۵۰ درصد آموزش رو کلا میگی صنعتی صنعتی!اصلا درکی از صنعت ندارید که به یه ماژول ۳ آمپر تازه نه ۳ امپر واقعی میگید صنعتی.

Mohammad_P_1993

مدل ماژول به کار رفته چه هست؟و این کهمن متوجه نشدم. 2 تا خروجی متغیر داره یا 5 تا خروجی ثابت؟!!!! جریان چقدر میده؟

رسول وظیفه دان مدرس دوره

ماژول lm2596 بستگی به طراحی شما داره که متغییر باشه یا ثابت ماژول از هر دوحالت پشتیبانی میکنه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی