اطلاعات دوره
آموزش تخصصی میکرو avr (بخش سوم-آموزش برنامه نویسی و کامپایلر codevision) با مجتبی شادریان
مسیر آموزشی

آموزش تخصصی میکرو avr (بخش سوم-آموزش برنامه نویسی و کامپایلر codevision) با مجتبی شادریان

18,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 18,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:10 نظر1.1
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:مجتبی شادریان3.9
  • زمان:6 ساعت و 25 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

شامل 16 قسمت آموزش پروژه محور و کاربردی به همراه سورس کدها شبیه سازی همه پروژه ها در نرم افزار پروتئوس آموزش کامل بیش از 30 پروژه و مثال 16 ساعت آموزش باکیفیت مدرس : شادریان   با یکی دیگر از آموزش های پروژه محور وبسایت بزرگ دانشجویار در خدمت شما هستیم. در این مجموعه آموزشی، به آموزش مبانی میکروکنترلر های AVR و برنامه نویسی آنها در محیط بسکام پرداخته شده است. این مجموعه برای تمامی علاقه مندان به الکترونیک و به خصوص میکروکنترلر پیشنهاد می گردد. در این بخش، از پایه به بررسی میکروکنترلر و برنامه نویسی آنها در محیط بسکام پرداخته شده است .   بخشی از سرفصل های این مجموعه به شرح زیر است : لینکها پس از پداخت آنلاین نمایش داده میشود   آشنایی مقدماتی با الکترونیک و کاربرد آن آشنایی کامل با میکروکنترلر های AVR و کاربرد آنها تشریح کامل میکروکنترلر های AVR (مدل Atmega8 و Atmega16 و Atmega32 ) آموزش ساختمان میکروکنترلر های AVR آموزش های امکانات و ویژگی های میکروکنترلر های AVR آموزش محیط برنامه نویسی بسکام (برای کد نویسی میکروکنترلر) آموزش قسمت های مختلف نرم افزار بسکام و کاربرد آنها آموزش کامل شبیه ساز نرم افزار بسکام آموزش برنامه نویسی میکروکنترلر AVR در محیط بسکام آموزش دستورات پایه ای در بسکام برای برنامه نویسی میکروکنترلر و شبیه سازی آنها در پروتئوس و شبیه ساز داخلی بسکام آموزش دستورات ریاضی در بسکام برای برنامه نویسی میکروکنترلر و شبیه سازی آنها در پروتئوس و شبیه ساز داخلی آموزش دستورات کار با پورت ها و پین ها در بسکام و شبیه سازی...
دوره آموزش تخصصی میکرو avr (بخش سوم-آموزش برنامه نویسی و کامپایلر codevision) با مجتبی شادریان دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 25 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط مجتبی شادریان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 18,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تخصصی میکرو avr (بخش سوم-آموزش برنامه نویسی و کامپایلر codevision) با مجتبی شادریان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی