اطلاعات دوره
آموزش تحلیل تکنیکال با امواج الیوت
مسیر آموزشی

آموزش تحلیل تکنیکال با امواج الیوت

109,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 109,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر2.7
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:میلاد آقابابا3.2
  • زمان:3 ساعت و 38 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

رالف نلسون الیوت بر اساس مشاهدات و تحقیقات خود ، نظریه ای را بر اساس تغییرات قیمت ارائه داد که بر مبنای آن،دوره های حرکتی قیمت را در قالب الگوهای مشخص و تکرار شونده امواج توضیح می داد.در آموزش امواج الیوت ،قصد داریم به معرفی اصول اولیه و قوانین ابتدایی بپردازیم و سپس انواع امواج و ویژگی های هرکدام را توضیح دهیم.این امواج روانشناسی توده مردم را در بازار ها […]
دوره آموزش تحلیل تکنیکال با امواج الیوت دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 38 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط میلاد آقابابا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 109,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحلیل تکنیکال با امواج الیوت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های روش‌های تحلیل سراسر اینترنت را در صفحه روش‌های تحلیل در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

danialmahmodi

من میخام تحلیل یاد بگیرم از کدوم دوره شروع کنم ؟

soheylakazemi

سلام وقتتون بخیر میتونید از این اموزش شروع کنید

kazaroonidaneshjooyar

سلام با خرید پکیج زیر نیازی به خرید این آموزش است؟ https://www.daneshjooyar.com/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%B3/

حسن رجبیان

سلام وقتتون بخیر . بله شما اگر بسته آموزش صفر تا صد رو بگیرین دیگه نیازی به خرید این آموزش نیست و این آموزش در واقع بخشی از اون آموزش هست .

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی