اطلاعات دوره
ناگفته های برنامه نویسی تجاری موفق در ایران
مسیر آموزشی

ناگفته های برنامه نویسی تجاری موفق در ایران

210,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 210,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:13 نظر5
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:صادق پاسبان3.9
  • زمان:2 ساعت و 5 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

رازهایی که برنامه نویسان موفق و شرکت های تولید نرم افزار به شما نمی گویند.  چگونه از صنعت نرم افزار به درامد پایدار برسیم  هر سال آمارهای جذابی منتشر میشه که پر درآمدترین و بهترین شغل های دنیا و ایران رو به تصویر میکشه. اگر اهل آمار و اخبار باشین حتما دیدین که برنامه نویسان کامپیوتر از سال های 2004 ، 2005 تا به امروز در صدر این آمار و […]
دوره ناگفته های برنامه نویسی تجاری موفق در ایران دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط صادق پاسبان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 210,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره ناگفته های برنامه نویسی تجاری موفق در ایران را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

afshin.balalai

درود مطالب خیلی مناسب و مفیدی بصورت خلاصه ولی کافی و جامع ارائه شد. از اطلاعاتتون بسیار سپاسگزارم.

سجاد اسدی

خیلی حرفه ای بود واقعا متشکرم

shovaleye

درود این وبینار کامل ضبط شده است و تمام سرفصل ها بیان شده؟ یا بخشی از آن را برای دانلود قرار داده اید؟ چون در یکی از کامنت های بالا نوشتید این وبینار ضبط نخواهد شد …..

پشتیبان نگینانی

سلام بله این وبینار ضبط شده و تمام سرفصل ها گفته شده.

hmed

سلام ببخید چنین اموزی برای وب وجود داره؟

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی