اطلاعات دوره
21 روش عالی برای ایجاد کسب و کار موفق
مسیر آموزشی

21 روش عالی برای ایجاد کسب و کار موفق

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر3
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:بهنام یونسی2.9
  • زمان:2 ساعت و 24 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

  باسلام و احترام خدمت همه کاربران عزیز سایت دانشجویار در این بخش با آموزشی متفاوت و کاربردی با عنوان “21 روش عالی برای ایجاد کسب و کار موفق” در خدمت شما عزیزان هستیم. کسب و کار یا Business به طور عام به فعالیت یا فعالیت هایی اطلاق می شود که در جهت تولید کالا یا خدمت برای کسب سود انجام می شود. بطور کلی سودآوری در کسب و کار می تواند […]
دوره 21 روش عالی برای ایجاد کسب و کار موفق دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 24 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط بهنام یونسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره 21 روش عالی برای ایجاد کسب و کار موفق را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

reza

باسلام لینک دانلود آموزش پیدا نمیکنم فقط دموش هست

مدیر آموزش

سلام بعد از توضیحات دوره و نظر کارشناسی تیم دانشجویار ، بخش “دریافت کنید” لینکها گذاشته شده که می تونید دوره رو دانلود کنید.

reza

با سلام ممنون از مطالب خوبتو قسمت 18 مشکل داره دانلود نمیشه

مدیر- تقی زاده

سلام تست شد و مشکلی نداره

patriot

سلام . ممنون از محتوای ارائه شده . برای کسانی که ایمان شان را نسبت به خود شان از دست دادند و یا در طی انجام پروژه های بزرگ دچار ناامیدی می شوند . از لینک زیر دیدن کنید : http://www.aparat.com/imandaneshrad

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی