اطلاعات دوره
آموزش ساخت تصاویر svg در قالب طراحی نقشه استان های ایران
مسیر آموزشی

آموزش ساخت تصاویر svg در قالب طراحی نقشه استان های ایران

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر4.1
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:مختار سهولی3.7
  • زمان:54 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش ساخت تصاویر svg در قالب طراحی نقشه استان‌های ایران به‌جرئت دنیای امروز را می‌توان دنیای پیسکل ها دانست، پیکسل‌هایی که می‌توانند به‌عنوان دوست یا دشمن یک توسعه‌دهنده ایفای نقش کنند.همه وبمستران و توسعه‌دهندگان وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن های موبایل تمایل دارند که تصاویر وب‌سایت یا اپلیکیشنی که خلق کرده‌اند را در بهترین کیفیت و زیباترین شکل خود نشان دهند. نکته‌ای دیگر که امروز حائز اهمیت است مبحث performance یا بهبود […]
دوره آموزش ساخت تصاویر svg در قالب طراحی نقشه استان های ایران دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 54 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط مختار سهولی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت تصاویر svg در قالب طراحی نقشه استان های ایران را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی مکانیک سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی مکانیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

mjfakhr

با سلام و احترام ممنون از آموزش خوبی که ارائه دادید . مفید و مختصر بود . ( مصداق : کم گوی ، گزیده گوی چون دّر ) سپاس فراوان

soheylakazemi

سلام ممنون از شما که با نظراتتون به ما انرژی میدید

aslaniali457

سلام استاد خیلی عالی بود آموزش امیدوارم در تدریس و کار بیشتر از همیشه موفق باشید.

soheylakazemi

ممنون از شما دوست عزیز

رسول

سلام وقتی خروج svg می گیرم متن من برعکس تایپ میشه در داخل نرم افزار درست کار می کنه ولی با تنطیمات که در فیلم گفتید این کار رو انجام می دم برعکس میشه ؟

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی