اطلاعات دوره
آموزش 0 تا 100 ساخت سایت فروش فالوور و لایک با وردپرس - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش 0 تا 100 ساخت سایت فروش فالوور و لایک با وردپرس - مقدماتی

120,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 120,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش 0 تا 100 ساخت سایت فروش فالوور و لایک با وردپرس یاد میگیریم که چگونه سایت فروش لایک و فالوور ایجاد کنیم و به درآمد زایی برسیم. به دوره کاربردی و پروژه محور طراحی سایت فروش لایک و فالوور با وردپرس خوش آمدید. در دوره 0 تا 100 ساخت سایت فروش فالوور و لایک با هم یاد می گیریم که چگونه از طریق ایجاد سایت فروش لایک و فالور اینستاگرام به درآمد برسیم. اگر قصد دارید با یک روش ساده اما صد درصد کاربردی، در مدت کوتاهی به درآمد برسید، ما دوره آموزش ساخت سایت فروش فالور و لایک را به شما پیشنهاد می کنیم. این دوره بصورت پروژه محور تهیه شده است، یعنی از صفر (خرید هاست و دامین) تا صد (گرفتن سفارش و انجام دادن آن) طراحی سایت فروش فالور و لایک را فرا خواهید گرفت. در این دوره به صورت کامل به آموزش وردپرس نخواهیم پرداخت بلکه بصورت پروژه محور فقط مواردی که برای ساخت سایت فروش لایک و فالور نیاز داریم را خواهیم گفت، البته این موارد بسیار کاربردی بود و اغلب در تمامی سایت های وردپرسی استفاد می شود.
دوره آموزش 0 تا 100 ساخت سایت فروش فالوور و لایک با وردپرس - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط حسام مهدیزاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 120,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش 0 تا 100 ساخت سایت فروش فالوور و لایک با وردپرس - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

زهرا حسینی

آموزش عالی بود ممنونم، ولی پنل نمایندگی فالووری که پیشنهاد دادین (آپگرام) اصلا رسیدگی نداره من دو روزه تیکت دادم و خرید کردم هنوز پیگیری نکردن، در این رابطه راهنمایی بیشتر خواستم ممنون میشم چه پنل با کیفیت دیگه ای پیشنهاد میکنین؟ مرسی که اینجا پاسخ میگیرم

شیما شریفی

ممنونم از لطفتون و اینکه دوره عالی بود تنها دوره ای که من خریدم و کارم راه افتاد

محمد تنها

با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی