اطلاعات دوره
آموزش المنتور پروژه محور صفر تا صد بهمراه 4 پروژه عملی
مسیر آموزشی

آموزش المنتور پروژه محور صفر تا صد بهمراه 4 پروژه عملی

362,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 362,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره قرار هست صفر تا صد طراحی یک سایت به پیشرفته ترین حالت ممکن را با افزونه صفحه ساز المنتور به شما عزیزان آموزش بدیم ، توجه داشته باشید که برای تک تک المان ها پروژه جداگانه انجام خواهد شد تا شما عزیزان بتوانید از نهایت آموزش استفاده کرده و بعد از پایان دوره بتوانید وبسایت هایی بسیار حرفه ای طراحی کرده و کسب درآمد کنید.
دوره آموزش المنتور پروژه محور صفر تا صد بهمراه 4 پروژه عملی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 26 ساعت و 29 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط امیررضا تقی پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 362,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش المنتور پروژه محور صفر تا صد بهمراه 4 پروژه عملی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

miladsahebnazar

سلام وقتتون بخیر ممنون از دوره خوبتون خیلی مفید بود برام. یه سوالی داشتم ازتون یه لینکی ارسال میکنم لطفا مشاهده کنید میخواستم بدونم طراحی چنین صفحه ای به این صورت با المنتور ممکنه؟ و اگه بله، میشه یه راهنمایی کوچیک بهم بکنید که چه چیزی سرچ کنم تا یاد بگیرمش؟ خیلی خیلی ممنون میشم https://demo.pyramidthemes.ir/wordpress/ryancv/02/#products

ehsan.preux

این سوال پاسخ میدید ؟؟

behnam.feg.76

سلام اول اینکه چیزی که توی لینک هست فقط ووردپرس و المنتور نیست. کمی js, css هم باید بلد باشی و همچنین از کتابخانه های آماده جاوا اسکریپت هم میتونی استفاده کنی. اگر افزونه wappalyzer رو روی مرورگر کروم نصب کنی متوجه میشی که توی یک صفحه وب چه تکنولوژی هایی به کار رفته.

shagoolia

سلام اقای تقی پور من یه سوال داشتم اینکه چطور میشه تو المنطور صفحه کتگوری رو طراحی کرد من یه دسته بندی دارم چندتا نوشته داره ولی صفحه دسته بندی ها قابلیت ویرایش با المنتور براش فعال نیست.

هاشم

سلام خسته نباشید میشه بگید پروژه نهایی این دوره چیه؟

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی