اطلاعات دوره
آموزش سیستم های کنترل چند متغیره + نمونه سوالات کنکور
مسیر آموزشی

آموزش سیستم های کنترل چند متغیره + نمونه سوالات کنکور

619,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 619,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:7 نظر4.3
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:علی اکبر استارمی4.3
  • زمان:15 ساعت و 40 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اکثر سیستم های واقعی که با آن ها سر و کار داریم چند ورودی و چند خروجی دارند. معمولا برای سادگی، آن ها را به صورت تک ورودی و تک خروجی در نظر می گیریم و با این ایده، قطعا نمی توانیم به خروجی مطلوب برای سیستم چند ورودی و چند خروجی دست پیدا کنیم، چون در تقریب سیستم با چند ورودی و چند خروجی به تک ورودی و تک خروجی، قطعا بخشی از دینامیک سیستم را حذف کرده ایم. معلومات ما از سیستم های کنترل خطی، به عنوان پیش نیاز در کنترل سیستم های چند متغیره کاربرد دارد، اما کافی نیست. هدف ما در این درس توانایی در تحلیل و کنترل سیستم ها بدون جداسازی آن ها به سیستم های SISO است.
دوره آموزش سیستم های کنترل چند متغیره + نمونه سوالات کنکور دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 15 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علی اکبر استارمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 619,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سیستم های کنترل چند متغیره + نمونه سوالات کنکور را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علیرضا

مثال های انیمیشنی داشت میشد به دانشجویان معرفی کرد، بسیار خوب بود.

نگین

من این آموزش رو زمانی تهیه کردم که کرونا تازه اومده بود و همه چی مجازی شده بود. منم این درسو تو دانشگاه داشتم. انقدر خوب توضیح داده بودند که من اصلا با مدرس دانشگاهمون پیش نرفتم.

محمد امین

نکات آموزنده بود و مدرس تسلط مناسبی روی مطالب دارن.

مهدی

نکات خوبی رو مدرس تدریس می کردند و خوب بود

محمدرضا

آموزش خوب بود بد نبود. بخش هایی از اموزش که به رشته من مربوط میشد را دیدم که خوب بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی