اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور پایتون
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور پایتون

79,200 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 79,200 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش پروژه محور پایتون قصد داریم در حدود 7 ساعت بصورت پروژه محور به پیاده سازی 5 پروژه با زبان برنامه نویسی پایتون بپردازیم. پایتون یکی از زبان های برنامه نویسی است که در همه حوزه ها ورود کرده است، بعد از یادگیری مفاهیم پایه آن نیاز به انجام چند پروژه عملی از پایه تا پیشرفته است. در این دوره قصد دارم برای شما 5 پروژه عالی و بی نظیر را با این زبان پیاده سازی کنیم تا راه را برای ورود به دنیای بزرگ این زبان هموار کنیم. پروژه ها از سطح ابتدایی شروع و تا مرحله ی پیشرفته می باشد جهت آشنایی بیشتر با این دوره، ویدیوی معرفی را مشاهد کنید. آنچه در آموزش پروژه محور پایتون | ساخت 5 پروژه بیان می شود:
دوره آموزش پروژه محور پایتون دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 9 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط حسین سینائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 79,200 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور پایتون را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Learn It

با تشکر

محمد امین رجبی

خلاصه و کاربردی ممنون از آموزش خوبتون.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی