اطلاعات دوره
آموزش کنترل سیستم های کنترلی تعریف شده با معادلات با مشتقات جزئی PDE
مسیر آموزشی

آموزش کنترل سیستم های کنترلی تعریف شده با معادلات با مشتقات جزئی PDE

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:7 نظر3.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امید زندی4.6
  • زمان:2 ساعت و 32 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

برخی از سیستم های کنترلی وجود دارند که معادلات دینامیکی آن ها با استفاده از معادلات با مشتقات جزیی بیان می شوند. برای مثال معادله گرما در یک میله یا معادله موج یک تار مرتعش توسط معادلات با مشتقات جزیی بیان می شود. به دلیل اینکه معادلات با مشتقات جزیی در حالت کلی دارای جواب تحلیل نیستند و یا فرم جواب های آن ها به صورت سری های سینوسی یا زمانی است، کنترل مستقیم این دینامیک ها خیلی پیچیده تر از دینامیک ها با معادلات دیفرانسیل معمولی است. در این آموزش یک روش برای کنترل دینامیک هایی که با معادلات با مشتقات جزیی توصیف می شوند، با استفاده از کنترلرهای خطی مثل PID و LQR ارائه می شود.
دوره آموزش کنترل سیستم های کنترلی تعریف شده با معادلات با مشتقات جزئی PDE دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امید زندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کنترل سیستم های کنترلی تعریف شده با معادلات با مشتقات جزئی PDE را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

نسرین

سلام. من یه پروژه دستم بود، دید مشتقات رو اصلا نداشتم و الان ولی خیلی زیاد توش تسلط پیدا کردم ممنونم ازتون.

امید زندی

در نسخه های جدید متلب تولباکس شناسایی سیستم شامل الگوریتم های EKF و UKF است که فقط با تعریف مدل فضای حالت می توانید متغیرهای حالت را تخمین بزنید و نیازی نیست از اول فرمول ها را کدنویسی کنید.

دنيا

با سلام آموزش مفيدي بودمن بنا بر نيازم بايد مثال رو در بعد انجام بدم و سوالي كه دارم اينه در قسمت LQRوقتي مي خواهيم متغير هاي حالت را به روز كنيم،چطور بايد اين كارو بكنيم؟چون ظاهرا ماتريس سه بعدي ميشه

امید

سلام به نظرم آموزش خیلی خوبی بود. با کیفیت و خیلی کاربردی تدریس شده بود.

امیر حسین

معمولا قبل از تهیه هر آموزش دیدگاه ها رو می خونم. آموزش خوب بود و مطالب خوب و به روز بودند و تدریسش حتی از کلاس درس هم بهتر بود. در کل همه آموزش های استاد زندی فوق العاده هستن. با تشکر از استاد عزیز

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی