اطلاعات دوره
اجرا خودکار نرم افزار در ویندوز
مسیر آموزشی

اجرا خودکار نرم افزار در ویندوز

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نحوه اجرای خودکار نرم افزارها مورد نیاز در زمان بالا آمدن ویندوز-با دانلود رایگان آموزش گاهی نیاز است که با روشن شدن کامپیوتر و بالا آمدن ویندوز یک برنامه یا فایل خاص به صورت اتوماتیک و خودکار اجرا شود. مثلا من دوست دارم با روشن شدن کامپیوترم، برنامه کاری من (در یک فایل اکسل است) به صورت خودکار اجرا شود تا کار هایم به من یادآوری شود. در این فیلم آموزشی شیوه اجرا خودکار نرم افزار در ویندوز را ببینیم ...
دوره اجرا خودکار نرم افزار در ویندوز دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط پوریا قاسمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره اجرا خودکار نرم افزار در ویندوز را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی