اطلاعات دوره
فیلم آموزش پیش بینی بیوانفورماتیکی تاثیر جهش در پایداری پروتئین ها
مسیر آموزشی

فیلم آموزش پیش بینی بیوانفورماتیکی تاثیر جهش در پایداری پروتئین ها

9,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 9,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره ی آموزشی به توضیح نحوه ی پیش بینی تاثیر جهش های ژنتیکی در پایداری پروتئین ها با استفاده از ابزارهای آنلاین بیوانفورماتیکی میپردازیم. پروتئین ها در طیف گسترده ای از حوزه های تحقیقاتی و صنعتی مورد استفاده قرار میگیرند. اهمیت بررسی ساختار و عملکرد پروتئین ها بحدی است که کوچکترین تغییرات در آن ها بر اثر رخداد یک جهش نادر موجب قطع یک فرآیند صنعتی یا از بین رفتن اثر زیست پزشکی یک دارو می شوند. بنابراین امروزه ابزارهای مختلفی برای مطالعه تاثیر عوامل گوناگون بر ساختار وعملکرد پروتئین ها معرفی شده است. یکی از حوزه های رو به رشد در خصوص ارزیابی تاثیر تغییرات خواسته یا پیش بینی نشده در پایداری، ساختار و عملکرد پروتئین ها ابزارها و روش های بیوانفورماتیکی است. داکینگ مولکولی، داینامیک مولکولی و وب سرورهای آنلاین مختلفی که جهت بررسی پروتئین ها معرفی شده اند بخشی از این ابزار ها می باشند. با استفاده از ابزارهای بیوانفورماتیکی در مدت زمان کوتاه و با دقت نسبتا بالایی میتوان تاثیر عوامل مختلف نظیر دما، غلظت یونی، فشار و نیز جهش ها را در پایداری، ساختار و عملکرد پروتئین ها را بررسی کرد. در دوره ی پیش رو تاثیر جهش به عنوان یکی از عوامل مهم از بین رفتن یا تحت تاثیر قرار گرفتن ساختار و عملکرد پروتئین ها با استفاده از سرورآنلاین آموزش داده می شود. در این دوره سعی شده تا در مدت زمان محدود و بطور خلاصه و مفید جنبه های مختلف تاثیر جهش بر عملکرد پروتئین ها توضیح داده شود. 
دوره فیلم آموزش پیش بینی بیوانفورماتیکی تاثیر جهش در پایداری پروتئین ها دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 37 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط ژین طب مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 9,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش پیش بینی بیوانفورماتیکی تاثیر جهش در پایداری پروتئین ها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

زیتب اینانی صابر

تشکر از استاد گرامی

مرضیه شریفی

مفید و کاربردی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی