اطلاعات دوره
آموزش نگارش متون علمی در لتکس LaTeX
مسیر آموزشی

آموزش نگارش متون علمی در لتکس LaTeX

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مجموعه فرادرس های نگارش متون علمی در LaTeX عنوان مجموعه ای از فرادرس ها است، که در مجموع شامل ۹ ساعت برنامه آموزشی تخصصی در زمینه LaTeX و کاربردهای آن ها است. در این فرادرس، دانشجویان عزیز، با مباحث مختلف نگارش متون علمی در LaTeX آشنا می شوند. درس هایی که در این آموزش به آن پرداخته می شود، ایجاد اولین پروژه، محیط ها و قالب بندی، درج جدول، شکل و... است. نقطه قوت این آموزش این است که به طور کامل به توضیح مباحث مربوطه پرداخته شده است و آموزش توسط یکی از بهترین مدرسین متخصص در این زمینه، انجام شده است.
دوره آموزش نگارش متون علمی در لتکس LaTeX دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 2 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نگارش متون علمی در لتکس LaTeX را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

عباس

آموزش‌های زیادی را تهیه کردم که این جزء قدیمی‌ترین‌هاشون بود. خوبی (و شاید هم بدی) لاتک اینه که دستوراتش عوض نمی‌شه و متون قدیمی (و بالطبع آموزش‌های قدیمی) همچنان قابل استفاده هستند. بنابراین، با بررسی اکثر آموزش‌های موجود، آموزش آقای کلامی هریس را انتخاب کردم که هم روانه، هم محتوای خوبی ارائه می‌ده و هم اینکه کسل کننده نیست.

وحید

در حدی که من میخواستم بود. من راضی بودم .و این آموزش بسیار کمک کننده بود برای دانشجو یا حالا هر کسی که میخواهد تو این زمینه کار کنه.

محسن

دکتر و آموزش هایش حرف نداره. بهتر از این نداریم به معنای واقعی حرف اولو میزنه.

میلاد

خیلی عالی بود؛ خدا خیرتون بدهههه.

مژگان

بسیار بسیار عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی