اطلاعات دوره
آموزش نگارش و تدوین مقالات پزشکی و سلامت
مسیر آموزشی

آموزش نگارش و تدوین مقالات پزشکی و سلامت

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

این فرادرس در تلاش است با روشی کاملا ساده و نظام مند مهارت تدوین مقالا‌ت علمی حوزه سلامت را آموزش دهد. در ابتدا کل مقالات سلامت در چهار گروه تقسیم می شوند شامل: مقالات بر‌گرفته از مطالعات مشاهده‌ ای توصیفی، مشاهده ‌ای تحلیلی، مداخله‌ ای و تشخیصی. لازم است هر چهار نوع گروه به ترتیب مطالعه شوند و تمرکز روی یک گروه کافی نیست. در هر کدام از چهار گروه، یک مثال فرضی در نظر گرفته می شود. مثلا در گروه مطالعات مشاهده ‌ای توصیفی مثال شیوع بیماری کووید 19 در نوجوانان ایرانی به عنوان محور آموزش است. در ادامه، بایدها و نبایدهای تدوین قسمت های مختلف مقاله شامل، بیان مساله، متد، نتایج و بحث، گفته می شود. نحوه تدوین هر قسمت مقاله، نگارش جملات و حتی کلمه بندی با مثال های زیاد تشریح می شود.
دوره آموزش نگارش و تدوین مقالات پزشکی و سلامت دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر کامبیز عباچی زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نگارش و تدوین مقالات پزشکی و سلامت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

اعظم

قالب بندی خوبی داشت، مدرس مرحله به مرحله توضیح میدادند که در روند یادگیری خیلی بهم کمک کرد.

انوش

مدرس گرامی از شما بسیار ممنونم و تشکر می کنم از زحمات مجموعه فرادرس از آموزش بسیار راضی هستم، مدرس تسلط بسیار خوبی دارن و مطالب خیلی با کیفیت و کاربردی بود.

اعظم

عالی

ماه منیر

با سلام. از مدرس محترم برای ارایه این مبحث سپاسگزارم. در مجموع فایل آموزشی خوبی است. اما در اراِیه بخش مرتبط به نگارش مقالات کارآزمایی بالینی خیلی سطحی ارایه شد و بیشترین زمان و دقیق ترین بیان در مورد مقالات توصیفی بیان گردید. در صورتیکه شخص من به آموزش نگارش مقالات کارآزمایی بالینی و رفع ابهام در نگارش این نوع مقاله نیاز داشتم که حدود 60 درصد از نیازم برآورده شد. امیدوارم یک فایل تکمیلی با مثال های متنوع تر فقط در مورد مطالعات مداخله ایی آماده شود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی