اطلاعات دوره
آموزش لاتک LaTeX تحت وب
مسیر آموزشی

آموزش لاتک LaTeX تحت وب

139,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 139,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:11 نظر4.7
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محسن زارع4.4
  • زمان:36 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با نگارش متن علمی در فضای ابری (آنلاین)، علاوه بر داشتن امکان کار مشترک بر روی مقاله، ما از اجبار به استفاده از یک کامپیوتر مشخص نیز رها خواهیم شد. به عبارت دیگر هر کامپیوتر متصل به اینترنت کامپیوتر کار علمی شما خواهد بود. این موضوع به طور ویژه برای دانشجویانی که بر روی کامپیوترهای عمومی دانشگاه و آزمایشگاه تحقیقاتی خود مسیر نگارش متن علمی را به پیش می برند بسیار مفید خواهد بود. زیرا این دسته خواهند توانست بخشی از کار را در یک کامپیوتر به پیش برده و چند دقیقه بعد در یک کامپیوتر دیگر ادامه آن را پیگیری نمایند. از این جهت، در کنار امکان همکاری چند مولف بر روی مقاله، مستقل شدن نگارنده از کامپیوتر مورد استفاده مزیت دیگر نگارش ابری مقاله خواهد بود.
دوره آموزش لاتک LaTeX تحت وب دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 36 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محسن زارع مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 139,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش لاتک LaTeX تحت وب را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

آرمان

عالی واقعا عالی، همه مطالب دقیق و واضح توضیح داده شده. در حال حاضر سمت آموزش های زیان شما اومدم به نظرم بهتر که مدرسین یه مقدار نو آوری داشته باشند و مطالب طوری ارائه بشه که بعد از مطالعه یه مطلب جدیدی یاد بگیری و واقعا مفید باشه

همراه

واقعا نمیدونم چه طوری از شما تشکر کنم. واقعا عالی هستید. انشاالله اجرتون با خداست. ممنون.

زادسیرجان

این آموزش واقعا مفید بود و تکمیل کننده آموزش لیتک بود. با استفاده از این دو آموزش می تونم بگم که دیگه چیزی از لیتک نمونده که بلد نباشم. ممنونم مجموعه فرادرس.

طاهره خباری

توضیحات خیلی خوب بود. در قالب مثال هم ارائه شده بود و عملی بود، خیلی مفید بود. سورس های به کار رفته هم همراهش بود، عالی بود.

علیرضا بمانی

با سلام. از نظر بحث آموزشی بسیار خوب بود. فقط به نظر می رسد قبل از تهیه این آموزش نیاز است مخاطبین با latex آشنایی داشته باشند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی