اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش برنامه نویسی PHP ویژه توسعه وردپرس
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی PHP ویژه توسعه وردپرس

175,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 175,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در آموزش برنامه نویسی PHP ویژه توسعه وردپرس قصد داریم php را با هدف ویرایش کدهای قالب و افزونه php و سفارشی سازی وردپرس به شما آموزش دهیم. وردپرس برای طراحی سایت نیاز به کد نویسی ندارد، ولی اگر بخواهید قالب سایت خود را اختصاصی تغییر دهید و یا ایرادهای آن را برطرف کنید به کد نویسی PHP نیاز دارید. در نظر بگیرید قالب سایت را از یک مارکت خریداری کرده اید. مثلا در قسمت تعداد فروش در المان بنر، تعداد فروش را باید دستی وارد کنید و خود قالب از دیتابیس نمی خواند. اگر این مورد را به توسعه دهند اطلاع دهید به شما خواهد گفت که تا آپدیت بعدی که زمان انتشارش نامشخص است صبر کنید. در این جا باید خودتان دست به کار شوید و این مشکل را برطرف کنید. برای این کار کافی است که در قسمت مربوط به فروش با کمتر از 5 خط کد تعداد فروش را اصلاح کنید که از بانک اطلاعاتی فراخوانی شود. در بسیاری از موارد توسعه دهنده قالب یا افزونه برای اصلاحات مد نظر شما هزینه های بالا از شما طلب می کنند، با مشاهده این دوره در اکثر موارد خودتان می توانید اصلاحات لازم را بر روی قالب یا افزونه انجام دهید. در این دوره مواردی را خواهیم گفت که به راحتی بتوانید اصلاحات مد نظر را در سایت خود پیاده سازی کنید. در واقع در این دوره به آموزش برنامه نویسی php می پردازیم با این تفاوت که مطالب گفته شده با هدف  ویرایش کدهای قالب و افزونه php و سفارشی سازی وردپرس بیان می شود.
دوره آموزش برنامه نویسی PHP ویژه توسعه وردپرس دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 13 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمد رضا صفرنواده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 175,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی PHP ویژه توسعه وردپرس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی