اطلاعات دوره
آموزش میکروتیک با علیرضا علی خانی
مسیر آموزشی

آموزش میکروتیک با علیرضا علی خانی

274,050 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 274,050 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره آموزش MTCNA Mikrotik چیست؟ میکروتیک (Mikrotik) یک سیستم‌عامل بر پایه لینوکس است که به دلیل پایداری بسیار بالا همچنین امکان راه‌اندازی سریع و قیمت پایین توانسته جایگاه خود را در دنیای شبکه گسترش دهد که امروزه بسیاری از شرکت‌های بزرگ ارائه‌دهنده سرویس اینترنت, از این سیستم‌عامل بر روی سرورهای خود استفاده می‌کنند. شرکت میکروتیک نیز برای اینکه بتواند در حوزه شبکه حرفی برای گفتن داشته باشد محصول سخت‌افزاری خود را به نام Routerboard ایجاد نمود. سیستم‌عامل میکروتیک می‌تواند عمده نیازهای ارتباطی سازمان‌های بزرگ و همچنین سرویس دهندگان اینترنت را برآورده کند. از جمله امکانات میکروتیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: Dynamic Routing Firewall Traffic Shaping MPLS-VPLS HA (High Availability) Wireless Layer 2-3 Tunnel EOIP Tunnel Ipsec PPPoE Server Accounting QOS در دوره آموزش جامع میکروتیک به‌صورت گام‌به‌گام به آموزش این سیستم‌عامل و آموزش همه مباحث مربوط به آن پرداخته شده است. در این دوره علاوه بر بیان کلیات و آموزش‌های کلی پیرامون آموزش نصب میکروتیک به مباحثی از جمله موضوعات زیر پرداخته شده است: آموزش میکروتیک با ابزار Winbox تنظیمات پورت‌ها و اشتراک‌گذاری اینترنت در میکروتیک آموزش راه‌اندازی DHCP سرور میکروتیک آموزش راه‌اندازی هات اسپات (Hotspot) میکروتیک آموزش اعمال محدودیت اینترنت در میکروتیک آموزش راه‌اندازی VPN سرور میکروتیک آموزش رفع مشکل Backup گرفتن از میکروتیک   هدف از برگزاری دوره آموزش میکروتیک چیست؟ در دوره آموزش میکروتیک صفر تا صد، به‌صورت گام‌به‌گام، به همه موضوعات مربوط به میکروتیک پرداخته شده است. مهم‌ترین هدف این دوره در ابتدا آشنایی و درک مفاهیم مربوط به سرویس‌های پایه‌ای شبکه و پیکربندی، پیاده‌سازی کاربردی شبکه‌های کوچک و حتی سازمان‌های بزرگ مبتنی بر میکروتیک را به دست بیاورند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این دوره بیان آموزش‌های موردنظر به‌صورت تئوری و عملی بوده است و آموزش‌های مطرح شده در قالب مثال‌های عملی به مخاطبان دوره آموزش داده می‌شود.   مخاطب دوره آموزش MTCNA Mikrotik چه کسانی هستند؟ محتوای این دوره به‌صورت تهیه شده است که بیشترین افراد بتوانند از این دوره استفاده کنند و باتوجه‌به نحوه آموزش این موضوعات بتوانند بیشترین استفاده را از دوره داشته باشند. بااین‌حال باتوجه‌به همه جوانب، می‌توانیم اصلی‌ترین مخاطبان دوره را شامل افراد زیر بدانیم: Junior Network Administrator Network Field Technician Help Desk Technician Network Support Specialist Network Field Engineer Network Analyst علاقه‌مندان ورود به حوزه شبکه و امنیت شبکه کسانی که به دنبال افزایش و به‌دست‌آوردن مهارت شبکه هستند  
دوره آموزش میکروتیک با علیرضا علی خانی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط علیرضا علی خانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 274,050 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش میکروتیک با علیرضا علی خانی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حسین

به جرات میگم بعد از کلی شرکت در کلاس های حضوری  این دوره از خیلی دوره های میکروتیک اموزشگاه های بیرون مفیدتر بود  ، دوره واقعا کامل بود امیدوارم دوره روتینگ هم تهیه بشه، فقط قسمت اول یکم صدا ضعیف بود ولی بقیه اوکی بود.

مسعود

توصیه شدید به عدم خرید دوره دارم. واقعا افتضاح در کیفیت صدا، افتضاح در تدریس و نحوه ی ارایه مطالب. بی رمقی مدرس و بی حوصلگی مدرس. واقعا مکتب خونه باید بازگشت پول داشته باشه.من اصلا راضی نیستم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی