اطلاعات دوره
آموزش رایگان آمار و احتمالات مهندسی برق
مسیر آموزشی

آموزش رایگان آمار و احتمالات مهندسی برق

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

 آمار و احتمالات مهندسی برق آمار و احتمالات مهندسی از دروس پایه دوره کارشناسی در رشته‌های مهندسی برق و کامپیوتر است. این درس به خصوص برای دانشجویانی که علاقمند به ادامه تحصیل در گرایش مخابرات هستند از اهمیت بالایی برخوردار است. امروزه در بسیاری از شرکت‌های فناوری دنیا از سوالات آمار و احتمال به عنوان آزمون هوش و قدرت خلاقیت در مصاحبه‌های شغلی استفاده می‌شود. اسلایدهای مورد استفاده در این درس از جزوه دکتر محمد مهدی نایبی استاد دانشگاه صنعتی شریف هستند که به طور رایگان در اختیار عموم گذاشته شده‌است. موفقیت در صنعت، علم و حتی تجارت همگی در گرو استفاده درست از علم آمار هستند، در سمت دوم نیز احتمال قرار گرفته است که در کنترل و یا شبیه‌سازی رخدادهای مهندسی به ما کمک می‌کند که با‌توجه‌ به موارد یاد شده اهمیت فراگیری آمار و احتمال مهندسی را بیان می‌کند. جزوه و تمرین‌های دوره در آدرس زیر قابل مشاهده هستند: https://drive.google.com/drive/folders/1mFvWuEs33HfbOfMuk8tHjk-NSNOn5TJ0?usp=sharing بیشتر بدانید
دوره آموزش رایگان آمار و احتمالات مهندسی برق دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 22 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط جواد کاظمی‌تبار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان آمار و احتمالات مهندسی برق را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

فاطمه

سلام آقای دکتر... خالصانه و خاضعانه از شما سپاسگزارم که دانش خودتون رو در اختیار ما گذاشتید و این قدر زیبا و مفهومی همه چیز رو تدریس کردید امیدوارم همیشه ی ایام دانشجوها قدردان حضور شما باشند. برای شما سلامتی و نشاط آرزومندم. از سایت مکتب خونه که اسباب لازم را فراهم کردند سپاس بی کران دارم.

کاربر مکتب‌خونه

یعنی وافعا بهترین کلاس امار و احتمال و فرایندی که تا به حال ارایه شده واسه خودتونه. خیلی خوب توضیح میدید. لطفا بقیه دروس مخابراتی مخصوصا در ارشد رو هم ارایه بدید.با تشکر

کاربر مکتب‌خونه

سلام واقعا بهترین کلاس امار بود . خیلی از مسایل بعد از 6 سال ورود به دانشگاه برام حل شد. به دانشجویانی هم که این درس رو در مقطع کارشناسی اخذ میکنند لازم است یاد اوری کنم که این درس در ترم های بالاتر مهندسی برق و خصوصا گرایش مخابرات بسیار پر کاربرد هست. به طوری که عملا بدون فهم و تسلط روی مفاهیم این درس خصوصا بخش توزیع احتمالات ، یادگیری سایر دروس مخابرات بسیار پیچیده میشود. به قول یکی از معلمان ما :((ریاضیات یقینی یا تحلیلی ماند در دبیرستان و در دانشگاه علم احتمال و امار هست که تعیین کننده است.)) پس اگر میخواهید در دروس ای با زمینه مخابرات پیشرفت کنید یا حداقل آن ها را پاس کنید این درس را جدی بگیرید و آن نگاه دبیرستانی که میگفت( یک کیسه داریم چند توپ داخل آن )را کنار بگذارید این درس جدی تر از ان هست که ظاهر ان نشان می دهد. در پایان از معلم ارجمند جناب آقای کاظمی تبار کمال تشکر را دارم که این درس را به رایگان در اختیار سایرین قرار دادند . خداوند به شما عزت و عمر طولانی عنایت بفرمایید.

احمد

سلام خدمت دکتر کاظمی تبار و سایت مکتب خونه عزیز واقعا آقای دکتر برای دانشجویان مخابرات یک نعمت بزرگ هستن و همه ی دروسی رو که تدریس کردن بهترین بوده رایگان بودن تمام دوره های آقای دکتر نشان از بزرگی و خوبی ایشان هست ممنون از سایت مکتب خونه که این امکان رو فراهم کرده

مسلم

من همه دروس آمار مکتبخونه رو دیدم این بهترین کلاس هستش

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی