اطلاعات دوره
آموزش برنامه نویسی SQL Server - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی SQL Server - مقدماتی

146,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 146,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش برنامه نویسی SQL Server قصد داریم در حدود 8 ساعت به صورت مقدماتی شما را با اس کیو ال سرور و کدنویسی در آن آشنا کنیم. هر برنامه ای برای ذخیره داده ها نیاز به یک پایگاه داده دارد که امروز SQL Server یکی از مشهورترین پایگاه داده ی دنیا است که توسعه دهندگان از آن استفاده می کنند. در واقع Microsoft SQL Server یک سیستم مدیریت پایگاه داده رابطه ای است که اکثر برنامه نویسانی که در حوزه توسعه وب فعال هستند از اس کیو ال در پروژه‌های خود استفاده می کنند. در این دوره آموزشی تلاش کرده ایم مباحث مقدماتی و کاربردی SQL Server را با مثال های واقعی به شما آموزش دهیم. در این دوره آموزشی شما نیازی به هیچ پیش زمینه برنامه نویسی پایگاه داده خاصی نخواهید داشت زیرا آموزش را از ساده ترین مفاهیم بانک اطلاعاتی شروع و سپس به کدنویسی با اس کیو ال می پردازیم.
دوره آموزش برنامه نویسی SQL Server - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 26 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رحیم لطفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 146,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی SQL Server - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایگاه داده سراسر اینترنت را در صفحه پایگاه داده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی