اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش گشایش ژوکو پیانو در شطرنج
مسیر آموزشی

آموزش گشایش ژوکو پیانو در شطرنج

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

گشایش ژوکو پیانو یکی از شاخه های شروع بازی ایتالیایی است، که در آموزش گشایش ژوکو پیانو در شطرنج به بررسی کامل این گشایش در شطرنج می پردازیم. گشایش ژوکو پیانو (جوئوکو پیانو) یکی از قدیمی ترین گشایش ها در شطرنج است، که از روی نام یکی از بازیکن ایتالیایی شطرنج به نام Gioachino Greco نام گذاری شده است. این گشایش یکی از شاخه های شروع بازی ایتالیایی است که در ادامه بازی ایتالیایی دنبال می شود. در آموزش ویدیویی گشایش ژوکوپیانو در شطرنج به صورت کامل به بررسی این گشایش در شطرنج می پردازیم. "آموزش گشایش ژوکو پیانو در شطرنج" رایگان می باشد و می توانید این آموزش را به صورت رایگان دانلود کنید
دوره آموزش گشایش ژوکو پیانو در شطرنج دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سینا جُدِیر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش گشایش ژوکو پیانو در شطرنج را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ورزش سراسر اینترنت را در صفحه ورزش در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی