اطلاعات دوره
آموزش طراحی لوگو با ایلوستریتور Adobe Illustrator
مسیر آموزشی

آموزش طراحی لوگو با ایلوستریتور Adobe Illustrator

379,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: 379,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:46 نظر4.2
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:کورش آذریان پور3.9
  • زمان:2 ساعت و 29 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس به طراحی لوگو در ایلاستریتور (Adobe Illustrator) می پردازیم. ایلاستریتور یکی از نرم افزارهای اختصاصی از شرکت ادوبی (Adobe Systems) است که عمدتا برای طراحی گرافیکی به کار می رود، امکانات و ابزارهای این نرم افزار، به طراحان اجازه می دهد تا طرح های گرافیکی خود را به شکل پویا و با فرمت وکتور (Vector) خروجی بگیرند. مزیت این فرمت، قابل استفاده بودن با حفظ ویژگی های گرافیکی، سازگاری در رابط کاربری دستگاه های مختلف، سازگاری طرح ها برای استفاده در وب و مناسب بودن در ساخت موشن گرافیک و انیمیشن سازی است.
دوره آموزش طراحی لوگو با ایلوستریتور Adobe Illustrator دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 29 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط کورش آذریان پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 379,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی لوگو با ایلوستریتور Adobe Illustrator را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سینا

در عمل خوب بود ولی کاش یکم مثال های بیشتری میزدند.

احمد

خیلی عالی بود ولی کاش سرفصل های بیشتری رو پوشش می داد.

وحید

میشد که یکم بیشتر توضیح بدن/ نرم افزار رو عالی توضیح دادن و همچنین مثال ها خوب بود.

علی

آموزش عملی بود و من تو کار تونستم بهتر عمل کنم.

هدیه

آشنایی داشتم، از نحوه تدریس مدرس خیلی راضی بودم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی