اطلاعات دوره
آموزش ورد از مبتدی تا پیشرفته (رایگان) آپدیت مهر 1402
مسیر آموزشی

آموزش ورد از مبتدی تا پیشرفته (رایگان) آپدیت مهر 1402

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر4.5
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:مهدیار طالبی4.1
  • زمان:8 ساعت و 55 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ورد یکی از نرم افزار های موجود در مجموعه آفیس مایکروسافت میباشد. آموزش word سبب توانایی ما برای ایجاد فایل های متنی با قالب بندی های مختلف خواهد شد. در این آموزش که زیر مجموعه آموزش آفیس ۲۰۱۹ میباشد قصد داریم تمامی بخش های این نرم افزار کاربردی را بررسی کنیم. در واقع اموزش ورد کامیپوتر یکی از آموزش های لازم در مهارت های هفتگانه کار با کامپیوتر و یکی از پایه های اساسی آزمون ICDL محسوب میشود.
دوره آموزش ورد از مبتدی تا پیشرفته (رایگان) آپدیت مهر 1402 دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 55 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط مهدیار طالبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ورد از مبتدی تا پیشرفته (رایگان) آپدیت مهر 1402 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

alitavana149

سلام.تدریس عالی بود فقط اگر میشه همین تدریس رو برای نسخه جدید بزارید.البته من هر چیزی که تغییر کرده بود رو می‌گشتم و پیدا میکردم.بازم ازتون ممنونم بابت تدریس خوبتون

Mlk

تدریس واقعا عالیه خیلی ممنون. فقط من یه سوالی دارم مدرک پایان دوره رو چطوری می‌تونیم کسب کنیم؟

AlirezaM

تدریس عالی بود ممنون

c.graficworld مدرس دوره

با سلام. خوشحالیم که برای شما مفید واقع بوده‌. با آرزوی موفقیت و تندرستی

sahar416

درود …. خیلی عالی تدریسشون بود…. سپاس از استاد گرامی و تیم همراه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی