اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور وردپرس بدون کدنویسی – طراحی سایت فروشگاهی
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور وردپرس بدون کدنویسی – طراحی سایت فروشگاهی

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:پویا عمادی5
  • زمان:4 ساعت و 10 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با گسترش روزافزون اینترنت و افزایش علاقه مردم به خرید کالا و خدمات خود به صورت مجازی، اهمیت نقش وب‌سایت‌های فروشگاهی روز به روز بیشتر شده است. با توجه افزایش چشمگیر امکانات وردپرس، اکثر طراحان سایت مایل‌اند وب‌سایت مورد نظر خود را با استفاده از وردپرس طراحی کنند که، البته، این امر نیازمند دانش کافی برای طراحی یک وب‌سایت بی‌نقص و خاص است. در این فرادرس، قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه بدون هیچ دانش کدنویسی و برنامه‌نویسی، یک سایت کامل فروشگاهی طراحی و متناسب با نیاز خود آن را شخصی‌سازی کنید. در این آموزش پروژه محور وردپرس، تلاش شده روند آموزش ساخت یک قالب فروشگاهی با تمامی جزئیات و نکات لازمی که یک فروشگاه نیاز دارد مورد برسی قرار گیرد. علاوه بر آموزش فنی و تخصصی، سعی شده است موارد مربوط به زیبایی و کاربرپسند بودن قالب فروشگاهی با دقت انجام شود.
دوره آموزش پروژه محور وردپرس بدون کدنویسی – طراحی سایت فروشگاهی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط پویا عمادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور وردپرس بدون کدنویسی – طراحی سایت فروشگاهی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امین

دوره از نظر محتوا بسیار عالی است و تسلط استاد فوق العادس ممنون از فرادرس و ممنون از استاد گرامی به امید آموزش های جدید از استاد

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی