اطلاعات دوره
آموزش پایگاه داده اس کیو ال لایت SQLite در اندروید با کاتلین
مسیر آموزشی

آموزش پایگاه داده اس کیو ال لایت SQLite در اندروید با کاتلین

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:علیرضا احمدی4.2
  • زمان:4 ساعت و 11 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ذخیره‌سازی اطلاعات حیاتی کاربر نظیر نام کاربری یا رمز عبور با استفاده از سیستمی مانند Shared Preferences بسیار خطرآفرین خواهد بود، چرا که این سیستم از هیچ‌گونه امنیتی برای ذخیره‌سازی داده‌های نرم‌افزار استفاده و پشتیبانی نمی‌کند. پس ذخیره‌سازی اطلاعات مهم کاربر در پایگاه داده SQLite یکی از واجبات کار هر برنامه‌نویس اندرویدی است. البته استفاده کردن از پایگاه داده SQLite و انجام چهار عمل اصلی دیتابیس یعنی ایجاد کردن، خواندن اطلاعات، ویرایش داده‌ها و حذف کردن داده‌ها آنچنان هم ساده و بی‌دردسر نخواهد بود. برای انجام کارهای مذکور باید از کلاس‌های مختلف و متدهای متنوعی استفاده کنیم که در این فرادرس به آموزش پیاده‌سازی و استفاده از آن‌ها خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است که پیاده‌سازی دیتابیس SQLite در این آموزش مرتب‌سازی شده یا به عبارت بهتر با استفاده از Clean Code انجام می‌شود. البته دلیل این امر فراهم کردن زمینه در جهت وارد شدن برنامه‌نویسان به معماری‌های مختلف نرم‌افزاری است.
دوره آموزش پایگاه داده اس کیو ال لایت SQLite در اندروید با کاتلین دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 11 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علیرضا احمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پایگاه داده اس کیو ال لایت SQLite در اندروید با کاتلین را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایگاه داده سراسر اینترنت را در صفحه پایگاه داده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علیرضا

بی صبرانه منتظریم

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی