اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ماتریس SWOT – سوات برای تحلیل استراتژیک کسب و کار
مسیر آموزشی

آموزش ماتریس SWOT – سوات برای تحلیل استراتژیک کسب و کار

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:آرش منصوری5
  • زمان:3 ساعت و 48 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ماتریسSWOT یکی از فرایند‌ها و مدل‌هایی است که به افراد توانایی اخذ تصمیم با در نظر گرفتن تمام هزینه فرصت‌ها و همین‌طور بر اساس ضعف‌ها و قوت‌های فعلی و آینده را می‌دهد. این مدل می‌تواند به مرور تبدیل به یکی از فرایند‌های ذهنی انسان شود و علاوه بر ارائه مدلی برای اخذ تصمیمات بهتر، توانایی تصمیم‌گیری سریع‌تر را نیز ارائه می‌کند که این دو موضوع، به نوعی، از مهم‌ترین توانایی‌های یک مدیر توانمند است. ماتریس SWOT سال‌هاست که به عنوان یک نقشه راه در شروع یک کسب و کار استفاده می‌شود. اگر شخصی بخواهد یک محصول را توسعه دهد و اگر کسی بخواهد یک استارتاپ را آغاز کند، بدون شک نیاز به هزینه‌های مالی، وقت و انرژی و زمان دارد. ماتریس SWOT مدلی است که برای بررسی نقطه صحیح ورود استفاده می‌شود و برای پیدا کردن ایده‌های ناب از ایده‌هایی است که راه به جایی نمی‌برند، مناسب است. در این آموزش، به تمامی مباحث مربوط به بررسی عوامل موثر بر کسب و کار به صورت عملی خواهیم پرداخت.
دوره آموزش ماتریس SWOT – سوات برای تحلیل استراتژیک کسب و کار دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 48 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط آرش منصوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ماتریس SWOT – سوات برای تحلیل استراتژیک کسب و کار را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

محمود

دوره بسیار خوبی هست و استاد منصوری بسیار دقیق و دلسوزانه آموزش دادند

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی