اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اتوکد – ترسیمات دو بعدی در AutoCAD
مسیر آموزشی

آموزش اتوکد – ترسیمات دو بعدی در AutoCAD

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :4 نظر4.7
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:هاشم بهمن یار5
  • زمان:8 ساعت و 19 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اتوکد (AutoCAD) یک نرم‌افزار طراحی و نقشه‌کشی در دو و سه‌بعد است که توسط شرکت Autodesk توسعه داده شده است. این نرم‌افزار با ارائه ابزارهای قدرتمند و قابل تنظیم، به کاربران این امکان می‌دهد تا طرح‌های خود را با دقت بیشتری ایجاد و تنظیم کنند. همچنین با استفاده از دستورات پیشرفته، نقشه‌ها و مدل‌های پیچیده را نیز می‌توان ایجاد کرد. در این آموزش، با نرم‌افزار اتوکد برای ترسیمات دوبعدی آشنا خواهیم شد. نحوه تدریس به‌گونه‌ای است که حتی اگر آشنایی با این نرم‌افزار نداشته باشید در انتهای آموزش خواهید توانست به راحتی ترسیمات فنی و مهندسی دوبعدی خود را انجام دهید. در انتهای آموزش، شما می‌توانید با تمرین کافی به خوبی به این نرم‌افزار مسلط شوید.  
دوره آموزش اتوکد – ترسیمات دو بعدی در AutoCAD دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 19 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط هاشم بهمن یار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اتوکد – ترسیمات دو بعدی در AutoCAD را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

فرشاد

عالی

امیر

این آموزش به درد رشته های مکانیک و عمران خیلی میخوره تا صنایع ولی در کل خوبه.

مهدی

خوب بود. همه اش کامل و دقیق بود.

امیر

مدرس مسلط بودند. و سرفصل ها مطابق محتوا بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی