اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی معماری بیمارستان و فضاهای درمانی در اتوکد AutoCAD
مسیر آموزشی

آموزش طراحی معماری بیمارستان و فضاهای درمانی در اتوکد AutoCAD

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:هاشم بهمن یار5
  • زمان:15 ساعت و 9 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه، یکی از دغدغه‌های معماران طراحی معماری فضاهای درمانی همچون بیمارستان، درمانگاه و... است. فضاهای درمانی از جمله کاربری‌های عملکردی هستند و رعایت عملکرد در این فضاها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. چرا که بیشتر از فرم و زیبایی ساختمان درمانی چیزی که لازم به نظر می‌آید، روابط صحیح فضاها و طراحی هوشمندانه آن‌ها و چینش صحیح فضاها در کنار یکدیگر برای نیل به برقراری یک سیستم اصولی از ارتباطات و عملکردها است. در این فرادرس، ابتدا با عملکردها و فضاهای مختلف در بیمارستان‌ها آشنا می‌شویم. در ادامه، با انجام تمریناتی در محیط نرم‌افزار اتوکد (AutoCAD)، در راستای ترسیم نقشه‌های محیط درمانی گام برمی‌داریم تا با نحوه استفاده از مطالعات اولیه در تمرین عملی، عمق مطلب را به مخاطب برسانیم. در نهایت، مخاطب با استفاده از این آموزش می‌تواند، به یک دانش اصولی در زمینه محیط‌های درمانی، عملکردهای لازم و طراحی و ترسیم صحیح آن‌ها برسد و همچنین در طی تمرینات عملی در نرم‌افزار، مهارت‌های ترسیمی و نرم‌افزاری خود را افزایش دهد.
دوره آموزش طراحی معماری بیمارستان و فضاهای درمانی در اتوکد AutoCAD دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 15 ساعت و 9 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط هاشم بهمن یار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی معماری بیمارستان و فضاهای درمانی در اتوکد AutoCAD را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی