اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دوره آموزش کاربردی گیت برای برنامه نویسان
مسیر آموزشی

دوره آموزش کاربردی گیت برای برنامه نویسان

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

Git، یک سیستم کنترل نسخه منبع آزاد و رایگان است که در ابتدا Linus Torvalds  در سال 2005 ایجاد کرد. بر خلاف سیستم های کنترل نسخه متمرکز قدیمی (مانند SVN و  CVS) Git ، توزیع می شود: به این معنی که هر توسعه دهنده، تاریخچه‌ی کامل مخزن کد خود را به صورت محلی دارد. این باعث می شود که Clone اولیه مخزن کندتر شود، اما عملیات بعدی مانند Commit, blame, diff, Merge و Log سریع تر انجام می شود. Git همچنین پشتیبانی بسیار خوبی از شاخه بندی (branching)، Merging و بازنویسی (rewriting) تاریخچه مخزن ها دارد که منجر به بسیاری از گردش کارها و ابزارهای قدرتمند می شود. درخواست های Pull یکی از این ابزارهای پرطرفدار است که به تیم ها این امکان را می دهد که در شاخه های Git مشارکت کنند و به طور موثر، کد دیگران را بررسی کنند. Git، امروزه پرکاربردترین سیستم کنترل نسخه در جهان است و استاندارد مدرنی برای توسعه نرم افزار محسوب می شود.
دوره دوره آموزش کاربردی گیت برای برنامه نویسان دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در سکان آکادمی توسط تیم تولید محتوای سکان آکادمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش کاربردی گیت برای برنامه نویسان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی