اطلاعات دوره
دوره آموزش npm
مسیر آموزشی

دوره آموزش npm

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

امروزه، javascript یکی از محبوب‌ترین زبان‌ها بین توسعه‌دهنده های وب است. سبک بودن آن، توانایی اجرا شدنش در مرورگرها، سادگی یادگیری آن، آسان بودن syntax و گستردگی استفاده‌اش، زیاد بودن کتابخانه‌ها، پلاگین‌ها و ابزارهایش، ظهور node.js و مواردی از این دست، جاوااسکریپت را به یک زبان جذاب برای برنامه‌نویس‌ها بدل کرده. ما قصد داریم در این مجموعه مقالات، به شرح npm بپردازیم، که بزرگترین  و غنی‌ترین software registry در دنیای جاوااسکریپت محسوب می شود. این مجموعه مقالات در دو فصلِ «مقدماتی» و «پیشرفته» ارائه می شود و تلاش شده که مفاهیم و عناوین پایه ی npm در مقالات فصل اول گنجانده شوند. همچنین برای آن دسته از کاربرانی که علاقمند به مطالعه عمیق تر این مبحث هستند، فصل دوم را تدارک دیده ایم و در آن مفاهیم پیشرفته تر npm را بررسی خواهیم کرد.
دوره دوره آموزش npm دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در سکان آکادمی توسط تیم تولید محتوای سکان آکادمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش npm را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی