اطلاعات دوره
دوره آموزش طراحی سایت به کودکان
مسیر آموزشی

دوره آموزش طراحی سایت به کودکان

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

HTML در کنار CSS تشکیل‌دهنده اجزای اصلی صفحات وب هستند؛ به زبان ساده، زبان نشانه‌گذاری فرامتنی یا همان HTML مشخص کننده ساختار صفحات وب است که دستورات این زبان اصطلاحاً Tag (برچسب) نامیده می‌شوند. هریک از تگ‌های اچ‌‌تی‌‌ام‌‌ال معنا و مفهوم خاصی دارد و تأثیر مشخصی بر نحوهٔ نمایش محتوا می‌گذارد؛ مثلاً تگ‌هایی برای تغییر شکل ظاهری متن -نظیر بولد کردن یک کلمه- یا برقراری لینک به صفحات دیگر در اچ‌‌تی‌‌ام‌‌ال تعریف شده‌اند. طراحان بااستفاده از تگ‌های مختلف، نحوهٔ نمایش صفحات وب را برای مرورگرهای مختلف توصیف می‌کنند. HTML زبان برنامه‌‌نویسی نیست بلکه اساساً برای ساختاردهی اطلاعات و مجزاسازی اجزای یک صفحه به‌کار می‌رود؛ از سوی دیگر، اچ‌تی‌ام‌ال را نباید به‌عنوان زبانی برای صفحه‌آرایی صفحات وب به کار برد چرا‌که این وظیفه اکنون بر دوش فناوری‌های دیگری همچون زبان CSS است.
دوره دوره آموزش طراحی سایت به کودکان دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 50 دقیقه می‌باشد که در سکان آکادمی توسط حمیده کریمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش طراحی سایت به کودکان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی