اطلاعات دوره
آموزش وردپرس و طراحی سایت بدون کدنویسی در قالب پروژه‌ی فروشگاهی با حمید رضا کوچک زاده
مسیر آموزشی

آموزش وردپرس و طراحی سایت بدون کدنویسی در قالب پروژه‌ی فروشگاهی با حمید رضا کوچک زاده

990,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 990,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره از نسخه 5.2 وردپرس استفاده شده که پیشنهاد میکنم برای همخوانی با دوره نسخه 5.2 وردپرس دانلود و استفاده کنید. قبل از آموزش طراحی سایت با وردپرس بهتر ابتدا توضیح دهیم که چگونه می توانید یک سایت داشته باشید. برای داشتن یک وبسایت در اینترنت راه های مختلفی وجود دارد. می توانید زمان زیادی را صرف یادگیری زبان برنامه نویسی وب کنید یا اینکه با صرف هزینه بالا، طراحی وبسایتتان را به یک برنامه نویس یا شرکت برنامه نویسی واگذار کنید. در هر دو مورد، زمان و هزینه کلانی صرف می شود  که ممکن است ضربه زیادی به استارتاپ یا کار شما وارد کند. آیا راهی وجود دارد که با صرف هزینه خیلی کم و و حتی بدون داشتن دانش برنامه نویسی بتوان یک وبسایت طراحی کرد ؟ جواب: بله! در طراحی سایت بدون کدنویسی می توانیم با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا و آموزش وردپرس به راحتی در کمتر از 5 دقیقه یک وبسایت داشته باشیم. به زبان خیلی ساده سیستم مدیریت محتوا یا به عبارتی دیگر «سایت ساز»نرم افزاری است که می توان محتوای سایت را به صورت کامل مدیریت کرد. سرفصل های آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی: فصل اول: آنچه که باید درباره وردپرس بدانید توضیحات فصل اول چرا از طریق اینترنت کسب درآمد کنیم؟ درآمد اینترنتی برای چه کسانی مناسب است؟ روش های کسب درآمد از اینترنت تفاوت شغل و کسب و کار چرا ما سایت را انتخاب می کنیم؟ چگونه یک وبسایت داشته باشیم؟ چرا باید وردپرس را انتخاب کنیم؟ چه سایت هایی می توان با وردپرس زد؟ راه های کسب درآمد از وردپرس فصل دوم: نصب وردپرس روی سیستم محلی مواد لازم برای داشتن یک وبسایت! نصب xampp در ویند...
دوره آموزش وردپرس و طراحی سایت بدون کدنویسی در قالب پروژه‌ی فروشگاهی با حمید رضا کوچک زاده دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 20 ساعت و 57 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط حمید رضا کوچک زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 990,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش وردپرس و طراحی سایت بدون کدنویسی در قالب پروژه‌ی فروشگاهی با حمید رضا کوچک زاده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی