اطلاعات دوره
آموزش پیش بینی قیمت سهام در بورس با شبکه عصبی عمیق LSTM در متلب
مسیر آموزشی

آموزش پیش بینی قیمت سهام در بورس با شبکه عصبی عمیق LSTM در متلب

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.4/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:حسن سعادتمند4.7
  • زمان:3 ساعت و 19 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تمایل و علاقه‌مندی به بورس و بازار سهام در چند دهه اخیر رشد چشم‌گیری داشته و سرمایه‌گذاران با تمایل به کسب سود در بازار فعالیت می‌کنند. استفاده از هوش مصنوعی (AI)، یادگیری ماشین و به طور خاص یادگیری عمیق (Deep Learning) برای ایجاد مدل‌های دقیق برای پیش‌بینی بازار سهام مورد توجه بسیاری از علاقه‌مندان در سال‌های اخیر قرار گرفته است. بر خلاف روش‌های پیش‌بینی سنتی، این تکنیک‌ها می‌توانند داده‌های غیرخطی، آشفته، نویزی و پیچیده بازار سهام را مدیریت کنند که منجر به پیش‌بینی‌های با دقت بالا و موثرتری می‌شود. در بخش اول این فرادرس مقدمات و تاریخچه پیش‌بینی قیمت سهام در بورس، با رویکرد یادگیری ماشین و یادگیری عمیق بررسی می‌شود و آنچه برای پیش‌بینی قیمت سهام در بورس با یادگیری عمیق لازم دارید به شما آموزش داده می‌شود. در بخش دوم روش شبکه عصبی عمیق LSTM به عنوان یکی از کارآمدترین و جدیدترین روش‌های پیش‌بینی قیمت سهام، معرفی می‌شود و در ادامه استفاده عملی از LSTM در نرم‌افزار متلب MATLAB برای پیش‌بینی بازار سهام و شاخص‌های آن انجام می‌شود.
دوره آموزش پیش بینی قیمت سهام در بورس با شبکه عصبی عمیق LSTM در متلب دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 19 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حسن سعادتمند مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پیش بینی قیمت سهام در بورس با شبکه عصبی عمیق LSTM در متلب را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بورس سراسر اینترنت را در صفحه بورس در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی