اطلاعات دوره
آموزش برنامه ریزی استراتژیک در ورزش (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش برنامه ریزی استراتژیک در ورزش (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فرادرس موضوع برنامه‌‌ریزی استراتژیک در ورزش مورد بررسی قرار گرفته است که شامل مباحثی همچون: برنامه‌ریزی استراتژیک، فرایند برنامه‌ریزی استراتژیک در سازمان‌های ورزشی، مدل‌های برنامه‌ریزی استراتژیک در ورزش، مدل برایسون (Braison)، مدل فیلیپس، مدل تیلور، مدل مینتزبرگ (Mintzberg)، مدل هیل (Hill)، مدل دیوید (David)، مدل اسلک (Slack)، مدل کمیسیون ورزش استرالیا، مدل چاپمن (Chapman) و... می‌شود.
دوره آموزش برنامه ریزی استراتژیک در ورزش (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 53 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدحسین قربانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه ریزی استراتژیک در ورزش (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی